کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افت بیشتر بهای طلا در پیش است


کد خبر : ۵۰۲۳چهارشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۴:۲۰۴۷۱۳ بازدید

رئیس صندوق پوشش ریسک سرمایه گذاری ایگل بی نیویورک تاکید کرد، بررسی نمودارهای اقتصادی در خصوص تحولات قیمت طلا در کوتاه مدت نشان می دهد که کاهش بیشتر قیمت این فلز زرد در پیش است.

، "جی سی پارتس" مالک و پایه گذار صندوق پوشش ریسک "ایگل بی" تصریح کرد: تجزیه و تحلیل رفتار قیمت طلا از طریق نمودارهای آماری نشانگر این واقعیت است که احتمال کاهش بیشتر قیمت طلا در روزهای آینده وجود دارد.

بر اساس این گزارش تا زمانی که قیمت طلا کمتر از 1280 دلار در هر اونس باشد احتمال کاهش بیشتر قیمت آن وجود دارد و اگر قیمت طلا نتواند بار دیگر به سطح 1280 دلاری بازگردد باید منتظر افت بیشتر قیمتها باشیم.

وی افزود: در صورت افت بیشتر قیمت طلا در روزهای آینده می توان انتظار داشت که قیمت طلا در هفته های آینده به کمتر از 1180 دلار برسد یعنی سطح قیمتی که در دسامبر 2013 میلای به آن نزدیک شده بود.

وی گفت: اگر قیمت طلا به شدت کاهش یافته و به 1180 دلار برسد باید منتظر کاهش بیشتر و متوالی قیمت این فلز زرد باشیم. البته از سوی دیگر نیز امیدوار کننده ترین حالت برای قیمت طلا دستیابی به سطح 1310 دلاری است. اگر قیمت طلا بتواند به سطح 1310 دلاری برسد این امیدواری وجود خواهد داشت که قیمتها با افزایش بیشتری روبرو شود.

وی در پایان گفت: به نظر من افزایش ارزش دلار فشار شدیدی را بر قیمت طلا وارد کرده و نوسانات ارزش دلار در کوتاه مدت عامل مهمی بر تعیین روند تحولات قیمت طلا خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها