کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

داستانی از کهکشان و ماه بر روی زمین تا فیلی که نگهبان جزیره است


کد خبر : ۴۹۹۳۴چهارشنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۸:۴۰۶۳۴ بازدید

فیلی که مراقب جزیره است. جزیره کوه چانگ یکی از شگفت انگیز ترین جزیره های تایلند است.

فیلی که مراقب جزیره است. جزیره کوه چانگ  یکی از شگفت انگیز ترین جزیره های  تایلند است.

این جزیره همانند نقاشی خیره کننده ای است که علاوه بر الماس های سرخ  ،میوه های شیرین راکام و آثار تاریخی که دارد توسط کوه های سر به فلک کشیده،جنگل هایی که حدود 70% بکر هستند و سواحل رویایی احاطه شده است تا در نهایت به عنوان یکی از پرطرفدارترین جاذبه ها در 10 سال اخیر شناخته شود. جزیره کوه چانگ در نزدیکی مرز کامبوج واقع شده است.

جزیره زیبای چانگ با آبشارهای زیبا و دلفریب و جنگل های سرسبز،توانسته خانه ای امن برای حیواناتی چون:آهو،مار،پرندگان بومی و فیل و.. باشد.

پس از شنای دلچسب در آبهای زلال، آسودن بر روی شن های سفید اکلیلی  و آفتاب گرفتن در زیر نور درخشان خورشید میتوانید حس منحصر به فردی را برای شما به ارمغان بیاورد.

کوه چانگ که شبیه فیل است میان جزایر بی نظیر متفاوتی قرار گرفته است.طول کوه چانگ 30 کیلومتر و عرض آن 14 کیلومتر است  و مساحتش حدود 217 کیلومتر مربع می باشد. کوه چانگ عنوان طبیعی ترین جزایر سازگار با محیط زیست در تایلند را به نام خود رقم زده است.

کوه چانگ و جزایر اطرافش پارک ملی را تشکیل داده اند .این پارک مساحتی بالغ بر 650 کیلومترمربع را دربرگرفته است.بازدید کنندگان میتوانند تفریحاتی چون

غواصی با لوله اسنورکل،غواصی پیشرفته

چادر زدن

دهکده های ماهیگیری

مکان های نبرد دریایی

 و گشت و گذار در جنگل های انبوه را در این جزیره تجربه کنند.بازدید از دهکده فیل ها و حس هیجان سوارشدن  بر فیل ها را از دست ندهید. در این جزیره چیزی نیست که نخواهید ببینید و تفریحی نیست که از لذت اش بهره مند نشوید. لذت تور تایلند خود را با بازدید ازجزیره زیبای چانگ کامل کنید.

تایلند

بنای کهکشان سوهو پکن  : مجموعه ای تفریحی ، اداری ، تجاری و فروشگاهی در قلب شهر پکن است که در فضایی بالغ بر 300 هزار متر مربع ساخته شده است . کهکشان سوهو مشتمل بر 18 طبقه است که بخش های اداری تجاری و تفریحی را در خود جای داده است .

بنای کهکشان سوهو یکی از نمادهای شهر پکن است که در قلب پکن ساخته شده است . معماری این سازه را شرکت سوهو به عهده گرفته است . طرح این سازه که توسط معمار معروف مصری به نام زاها حدید طراحی شده است ، طرحی منحصربه فرد و زیباست که در عین حال بی نظیر است .این سازه از 5 حجم مجزا ی به هم پیوسته و سیال که شبیه مجموعه ای در حال ذوب است به وجود آمده است . راه اتصال این حجم ها پل هایی است که آنها را از درون به هم وصل میکند .اگر در بالای این برج قرار بگیرید میتوانید شهر پکن را یکپارچه زیر دست خود ببینید .امکانات فروشگاهی و مراکز سرگرمی این مجموعه در سه طبقه زیرین آن قرار دارد.

حیاط این مجموعه تلفیقی از معماری سنتی و مدرن است. بازدید از این مجموعه را در گشت های تور چین حتما تجربه کنید.

چین

ماه بروی زمین !

میخواهیم رهسپار کشور رقص و آواز شویم و به دیاری که روحمان را غرق در آرامش میکند،سفر کنیم.ایالت گوا واقع در جنوب هند،اینبار ما را به سمت خود میکشد. سواحل ماه گونه گوا محلی است امن و آرام برای سپری کردن لحظاتی شیرین و تجلی روان.

ساحل پالولم با وسعت 1.5 کیلومتر به یکی از بهترین و مجلل ترین مجموعه ها برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت تبدیل شده است. ما همراه شما روی شن و ماسه های طلایی رنگ همقدم میشویم و از دیدن صحنه برخورد آب فیروزه ای با صخره های چشم گیر لذت میبریم.اطراف پالولم را انبوهی از درختان با طراوت نخل و نارگیل زیبا احاطه کرده است.

دراز کشیدن و دیدن نور تابان خورشید و حمام آفتاب روی صندلی های چوبی با چترهای رنگارنگی حس خوبی را به دنبال دارد.

تفریحات آبی اینجا  شامل:

قایق سواری:سوار بر قایق برروی آب های شفاف

شنا:خود را به دست دریایی آرام با بستر کم شیب می سپارید

ماهیگیری:هیجان انگیزترین تفریح  بازدیدکنندگان

حال وقت گشت و گذار در جنگل های گرمسیری و بیدار کردن حس کنجکاوی برای رسیدن به آبشارهای چشم نواز رسیده است.پالولم فقط محدود به جاذبه های فرح انگیز طبیعی نیست بلکه آثار تاریخی از دوران استعمار پرتغال را هم در دل خود دارد. رستورانها و کافه های متنوع و جذابی وجود دارد که  غذاهای هندی و نوشیدنی های خنکی را سرو میکنند.صرف شام هنگام غروب خورشید درحالیکه تلالو نور طلایی آفتاب بر امواج آب منعکس میشود؛منظره آرامش بخش  و شاعرانه ای را زنده میکند.  برای دیدن این ساحل محشر فصل بهار بهترین فرصت است.  پالولم هم یکی از بهشت های پنهانی در تور هند است که ما را از تنش ها و فکرهای روزمره میگیرد  و به خاطر دنج و ساکت بودنش به آرامش و آسودگی دعوت میکند.

هند



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها