کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوت‌بوکی فوق حرفه‌ای با قیمتی فوق گران


کد خبر : ۴۹۷۸دوشنبه، ۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۱۲:۵۴۵۰۱۵ بازدید

اگرچه بازار خرید و فروش نوت‌بوک با کاهش موجودی مواجه است، اما برخی از نمونه‌ها برای کاربرانی ویژه در بازار موجودند یا به‌طور سفارشی وارد بازار می‌شوند. نمونه‌هایی که اکثرا قیمتی ...

اگرچه بازار خرید و فروش نوت‌بوک با کاهش موجودی مواجه است، اما برخی از نمونه‌ها برای کاربرانی ویژه در بازار موجودند یا به‌طور سفارشی وارد بازار می‌شوند. نمونه‌هایی که اکثرا قیمتی گران‌ داشته و مخاطبانی خاص!  مدل GT70-2OL Workstation یکی از این نمونه‌های خاص و ویژه است. 

این نوت‌بوک فوق‌حرفه‌ای که از خانواده msi است، دارای ویژگی‌هایی چون تجهیز به پردازنده پرقدرت Intel Core i7 4700MQ 2.40GHz up to 3.40 GHz، رم 32 گیگابایتی از نوع DDR3 و 384 گیگابایت حافظه SSD با پیکربندی Super RAID 2 به اضافه یک ترابایت هارددیسک با سرعت 7200 rpm است.

پردازنده گرافیکی این نوت‌بوک فوق حرفه‌ای هم NVIDIA Quadro K4100M با ظرفیت حافظه 4 گیگابایت است. این نوت‌بوک همچنین به صفحه نمایش 17 اینچی از نوع TFT LED-backlit LCD و با دقت Full HD 1920×1080  با روکش مات و ضدانعکاس مجهز است که آن را به گزینه خوبی برای گیمرها و... بدل کرده است. تجهیز به درایو نوری Blu-ray Writer، وب‌کم 720 پیکسلی با کیفیت اچ‌دی، برخورداری از دو بلندگوی دو وات به علاوه ساب ووفر، کیبورد با نور پس‌زمینه، کارتخوان، بلوتوث داخلی و... از دیگر ویژگی‌های GT70-2OL Workstation است.

در مورد پورت‌های ارتباطی هم باید بگوییم که این نوت‌بوک به پورت‌های VGA، HDI، پورت شبکه Ethernet، پورت‌های USB2.0 و USB 3.0 و... مجهز است. این نوت‌بوک همچنین مجهز به یک پورت Mini-DisplayPort است. باتری این نوت‌بوک هم 9 سلولی است. نوت‌بوک 9/3 کیلوگرمی این خانواده با ابعاد 55×288×428 میلی‌متر قیمتی در حدود 15 میلیون تومان دارد.


msi_final_1020_verge_medium_landscape.jpg

msi_final1_1020_verge_medium_landscape.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها