کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گران شدن خودرو توسط خودروسازان تکذیب شد


کد خبر : ۴۸۶۲دوشنبه، ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵:۴۵۶۲۸۸ بازدید

عضو ناظر شورای رقابت با تکذیب توافق این شورا با خودروسازان برای افزایش قیمت ها، گفت: هرچند جلساتی تاکنون در زمینه تجدیدنظر در قیمت خودروهای تولید داخل برگزار شده اما هنوز توافقی در این خصوص صورت نگرفته است.

 نادر قاضی پور گفت: شورای رقابت جلساتی را برای بررسی وضعیت خودرو برگزار کرده اما تاکنون تصمیمی در این خصوص اتخاذ نشده است.

به گفته او ، این شورا در این مدت تنها چندین جلسه عادی با خودروسازان برگزار کرده است.

همچنین رضا شیوا رییس شورای رقابت در این خصوص گفته است: تاکنون چندین جلسه عادی با خودروسازان جهت دریافت اطلاعات برگزار کرده ایم و هیچ گونه توافقی برای افزایش قیمت خودرو صورت نگرفته است.او درباره شایعات افزایش قیمت خودرو، گفت: هیچ گونه جلسه ای با سازمان استاندارد، سازمان بازرسی کیفیت جهت افزایش قیمت خودرو نداشته ایم.

رییس شورای رقابت با تکذیب خبر افزایش قیمت خودرو، گفت: تاکنون چندین نشست عادی با خودروسازان برای دریافت اطلاعات برگزار کرده ایم که در این میان نه ما و نه خودروسازان افزایش قیمتی را اعلام نکرده ایم.

به گفته شیوا قیمت کنونی خودرو براساس قیمت اعلام شده در اردیبهشت 92 است و فعلا تغییری نخواهد کرد.یادآور می شود روز گذشته اخباری مبنی بر برگزاری جلسه ای در شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو منتشر شد که براساس آن خودروسازان و مسئولان سازمان استاندارد، سازمان بازرسی کیفیت و شورای رقابت برای افزایش قیمت خودرو تا کمتر از 20 درصد توافق کرده بودند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها