کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی و مشخصات کامل هیوندای آزرا 2018 برای بازار ایران


کد خبر : ۴۶۶۶۲پنجشنبه، ۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۹:۰۳۷۷۸۰۷ بازدید

به‌طور کلی هیوندا آزرا را می‌توان یک سدان خانوادگی متوسط و تا حدی بزرگ نامید. این خودرو در واقع برادر بزرگ‌تر سوناتا محسوب شده و ...

wu7zpw62ryecx42y8v.jpg

به‌طور کلی هیوندا آزرا را می‌توان یک سدان خانوادگی متوسط و تا حدی بزرگ نامید. این خودرو در واقع برادر بزرگ‌تر سوناتا محسوب شده و در برخی از بازارهای جهانی، محبوبیت بیشتری را نسبت به سایر مدل‌های هیوندای دارا است.

آزرا نخستین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی (سال ۱۳۸۴ شمسی) وارد بازار خودروی ایران شد و تا پیش از اعلام قانون ممنوعیت واردات خودروهایی با حجم موتوری بیش از ۲۵۰۰ سی‌سی در سال ۲۰۱۴ (۱۳۹۲ شمسی)، سه نسل از این خودرو در بازار کشور توانست فروش بسیار خوبی را تجربه کند.

آزرای جدید کرمان موتور از پیشرانه 2359 سی سی انژکتوری با پایش مستقیم سوخت و با استاندارد آلایندگی یورو 6 بهره می برد که این موتور توان تولید 187 اسب بخار در دور 6600 را دارا است .

آزرا 2018

آزرای جدید با بهره گیری از گیربکس اتوماتیک 6 سرعته توان موتور را به چرخ های 19 اینچی آزرا منتقل می کند.

این پرچمدار هیوندای در ایران از امکانات رفاهی بالایی هم برخوردار است که از جمله آن می توان به سقف پانارومیک، استارت دکمه ایی، پرده دستی درهای عقب و پرده برقی شیشه عقب ، بلوتوث، ساب ووفر و آمپلی فایر، کروز کنترل هوشمند، دریچه تهویه مطبوع سرنشینان عقب، سرد کن صندلی های جلو، دریچه تهویه مطبوع سرنشین عقب ،گرمکن صندلی های جلو و عقب ،چراغ های ال ایی دی جلو و عقب ، تنظیم برقی صندلی راننده و …. اشاره کرد.

در زمینه ایمنی نیز این خودرو دارای لیست بلند بالایی است که از جمله می توان به ایربگ راننده و سرنشین جلو، ایربگ جانبی ،پرده ایی و زانویی، ترمز پارک، سیستم کنترل ایستگاهی در سر بالایی ، سیستم پایداری الکترونیکی، سیستم هشدار در ترمز گیری ... اشاره کرد.

azh4ahq4wztuqaa2u66h.jpg


مشخصات کامل هیوندای آزرا 2018 برای بازار ایران



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها