کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

عرضه آپشن اصلی خودروهای 2008، سوزوکی و 207


کد خبر : ۴۳۷۲۷پنجشنبه، ۹ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳:۱۸۱۱۹۳۵ بازدید

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از تهیه و تجهیز آپشن های اصلی خودروهای ...
عرضه آپشن اصلی خودروهای 2008، سوزوکی و 207عرضه آپشن اصلی خودروهای 2008، سوزوکی و 207

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو (آپکو) از تهیه و تجهیز آپشن های اصلی خودروهای پژو 2008 و 207، و سوزوکی گرندویتارا در این شرکت خبر داد.

به گزارش ایران‌جیب از پرشین خودرو، کیوان وزیری با اعلام این خبر گفت: آپشن خودروهای مذکور با همکاری جوینت ونچرهای اصلی تامین شده و هم اکنون در دومین نمایشگاه خودرو تهران به نمایش درآمده است.

وی با بیان اینکه پیش تر ایران خودرو و این شرکت بازار ۳۰۰هزار خودرو برای تجهیز آن به آپشن را از دست داده ایم از برنامه ریزی برای کسب حداکثری بازار آپشن کشور خبر داد.
وزیری همچنین از نصب آپشن بر روی خودروهای تولیدی ایران خودرو و بر روی خطوط تولید بر مبنای نیاز و خواسته مشتریان در آینده ای بسیار نزدیک خبر داد و افزود: همزمان با فروش خودرو، مشتریان بصورت آنلاین و همچنین با مراجعه حضوری در نمایندگی های ایران خودرو، آپشن مورد نیاز مشتریان تامین می شود.

مدیرعامل شرکت خودروهای سفارشی ایران خودرو، از فروش قطعات اصلی آپشن و خدمات پس از فروش این محصولات به عنوان نقطه قوت و بارز این شرکت یاد کرد و از مردم و به خصوص مشتریان ایران خودرو درخواست کرد در موضوع آپشن و خرید لوازم و تجهیزات جانبی خودرو به اصالت و خدمات کالای مورد نظرشان اهمیت دهند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها