کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد صبحگاهی 3 دستگاه خودرو در بزرگراه شهید باقری + تصاویر


کد خبر : ۴۳۵۵۶شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶:۱۵۱۰۹۹ بازدید

رعایت نکردن اصول ایمنی حین رانندگی، برخورد شدید سه دستگاه خودرو سواری و مصدومیت یکی از سرنشینان را به دنبال داشت.

این حادثه ساعت 8:45 صبح امروز رخ داد و بلافاصله پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، نیروهای آتش نشانی ایستگاه 57 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، به سمت بزرگراه شهید باقری، خیابان استقلال حرکت کردند.

علی شکرانه مهربانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: سه دستگاه خودرو سواری پژو 206، هیوندای توسان و ام وی ام، حین حرکت در مسیر به علت نامشخصی به شدت با یکدیگر برخورد کرده و ترافیک شدیدی را در مسیر ایجاد کرده بودند.

وی در ادامه گفت: سرنشینان هر سه وسیله نقلیه قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با کمک رانندگان خودروهای عبوری از داخل اتاقک خودروها خارج شده بودند و تنها یکی از آنان دچار مصدومیت شده بود.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه با نصب علائم هشدار دهنده از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کردند و پس از قطع جریان برق خودروهای حادثه دیده، فرد مصدوم را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

شکرانه خاطرنشان کرد: نیروهای آتش نشانی در پایان، هر سه خودرو سواری را به حاشیه امن خیابان انتقال دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح خیابان پاکسازی کردند.
گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

y4s1pln6arleg33gk3jg.jpg

lmf29mynzcw6vfh5pmea.jpg

b5zrdors30relkpd67km.jpg

bgf0gf37kt4r9a6egkhg.jpg

1j5vfoee95ixe5tu4jhs.jpg

0w725gvlvu1rjgt7rl5w.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها