کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ضرورت طرح توجیهی برای راه اندازی کسب و کار


کد خبر : ۴۳۴۶۹پنجشنبه، ۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵:۵۷۵۱۲ بازدید

حتی کوچکترین کسب و کار می تواند از نوشتن یک طرح توجیهی بهره ببرد. به طور خلاصه، یک طرح توجیهی به شما این امکان را می دهد که با انتقال دیدگاه خود به دیگران و متقاعد کردن آنها ...

حتی کوچکترین کسب و کار می تواند از نوشتن یک طرح توجیهی بهره ببرد. به طور خلاصه، یک طرح توجیهی به شما این امکان را می دهد که با انتقال دیدگاه خود به دیگران و متقاعد کردن آنها به اهداف خود برسید. بدین منظور بایستی تحقیقات کامل و اطلاعات دقیقی از بازار و در مورد استراتژی های بازاریابی خودتان، مخاطب هدف، کارکنان، موانع و اهداف داشته باشید. ویژگی های یک طرح توجیهی زودبازده و موفق:

یک طرح توجیهی شامل یک خلاصه اجرایی خواهد بود. این خلاصه ی کوتاه از کل یک طرح بایستی بتواند توجه سرمایه گذار را به خود جلب کند. این طرح همچنین شامل اطلاعات دقیق در مورد تیم مدیریت شما، اطلاعات مربوط به محصولات یا خدماتی که شما قصد ارائه آن را دارید، تحلیل بازار در صنعت شما، استراتژی بازاریابی شما و تجزیه و تحلیل ریسک می باشد. طرح توجیهی شامل نمودارهایی با جزئیات پیش بینی های مالی در طی یک تا پنج سال آینده می باشد که می تواند سود و زیان پیش بینی شده، تجزیه و تحلیل بی سود و زیان ها یا در واقع فروش های سر به سر، پیش بینی های جریان نقدی و ترازنامه ها را شامل شود. شما همچنین می توانید در طرح توجیهی، یک ضمیمه ای در مورد صورتهای مالی شخصی، تاریخ اعتبار و بازپرداخت مالیاتی را برای نشان دادن به افراد خاص، اما نه همه، ایجاد کنید.

طرح توجیهی

طرح توجیهی (http://www.tarhtojihi.com) به شما کمک می کند تا مسیر خود را مشخص کنید اینکه چه اهدافی پیش رو دارید و به شما این امکان را می دهد تا موفقیت های خود را پیشبینی و پیگیری کرده و براساس آن مسیر کسب و کار خود را تنظیم کنید. یک طرح توجیهی این امکان را به شما و تیم تان می دهد تا اهداف خود را براساس اهمیت اولویت بندی کنید، خطوط زمانی و ابزارهایی را برای اندازه گیری موفقیت خود تعیین کرده و راه هایی را برای کاهش هزینه ها، تغییر استراتژی های بازاریابی یا افزایش سود پیدا کنید. همچنین یک طرح توجیهی قوی می تواند به شما در جذب کارکنان سطح نیز بالا کمک کند.

اگر به دنبال تامین مالی برای کسب و کار خود هستید، باید یک طرح توجیهی داشته باشید. سرمایه گذاران توجه خاصی به صورت های مالی شخصی و پیش بینی های مالی شما دارند. به طور خاص، سرمایه گذاران می خواهند ببینند که نقاط قوت خود را تعیین کرده اید و ابزارهای واقع بینانه را برای سنجش موفقیت شما در نظر گرفته اید یا نه. سرمایه گذاران ممکن است بخواهند بدانند که شما تا چه اندازه می خواهید در مواردی مانند بازاریابی سرمایه گذاری کنید. علاوه بر این، سرمایه گذاران به طور خاصی علاقه دارند که در مورد تیم مدیریت شما اطلاعات داشته باشند اینکه آیا اعضای تیم شما دارای مهارت های مناسب برای کمک به کسب و کار شما هستند یا خیر.

مالکان و مدیران دارایی ممکن است بخواهند پیش از تایید پرداخت وام به شما، طرح توجیهی شما را بررسی کنند. در حالی که شما نیازی به افشای تمام اطلاعات مالی خود را به مالکان بالقوه ندارید ولی بایستی اثبات کنید که شما قادر به باز پرداخت وام می باشید. صورتهای مالی شخصی و اثبات اینکه کسب و کار شما یک جریان نقدی مثبت را تولید خواهد کرد می تواند برای راضی کردن آنها کافی باشد.

یک طرح توجیهی می تواند به شما کمک کند تا بتوانید از سوی تامین کنندگان برای کسب و کار خود درخواست اعتبار کنید. اگر تامین کنندگان احساس اعتماد کرده و بدانند که کسب و کار شما موفق خواهد شد، بیشتر احتمال دارد که اعتبار شما را افزایش بدهند. به ویژه، آنها ممکن است علاقه مند به گزارش های مربوط به فروش طرح ریزی شده شما داشته باشند. علاوه بر این، تامین کنندگان ممکن است بخواهند اطمینان حاصل کنند که محصولات شان را در راه درست ارائه می کنند.

دانلود طرح توجیهی صنایع فلزی و خودروسازی (144 طرح توجیهی)
دانلود طرح توجیهی صنایع شیلات کشاورزی و دامپروری (142 طرح توجیهی)
دانلود طرح توجیهی صنایع چوب و سلولزی (37 طرح توجیهی)
دانلود طرح توجیهی صنایع برق و الکترونیک (60 طرح توجیهی)
دانلود طرح توجیهی صنایع ساختمانی و مصالح ساختمانی (77 طرح توجیهی)
دانلود طرح توجیهی معادن و صنایع وابسته (41 طرح توجیهی)
دانلود طرح صنایع غذایی آشامیدنی و بسته بندی (218 طرح توجیهی)
دانلود طرح توجیهی صنایع نساجی پوشاک چرم (28 طرح توجیهی)
دانلود طرح توجیهی صنایع شیمیایی و پتروشیمی (187 طرح توجیهی)
دانلود طرح توجیهی صنایع دارویی پزشکی و بهداشتی ( 49 طرح توجیهی)

در گرایش های مختلف تهیه ،تنظیم شده می باشد. هر کدام از طرح های بالا شامل مطالب و فصل های مورد نیاز برای سازمان صنایع و بانک های کشور می باشند . در این مجموعه ، مطالعات بازار ، تکنولوژی و فناوری ، تعیین میزان نیاز کشور ، تعیین حجم سرمایه گذاری ثابت و سرمایه در گردش ، ماشین آلات مورد نیاز ، مواد اولیه و میزان انرژی مصرفی در سال برای هر طرح به صورت کامل محاسبه شده و به مشتری ارایه می شود . این مجموعه به عنوان کاملترین مجموعه طرح های صنعتی با قیمتی بسیار مناسب در اختیار مشتریان قرار گرفته است . در صورتی که متقاضی ورود به هر کدام از صنایع ذکر شده هستید ، مطالعه طرح توجیهی و امکان سنجی صنعت مورد نظر ، قبل از هر کار دیگری، ضروری و لازم می باشد و قطعا شما را در انتخاب تصمیم مناسب یاری خواهد رسانید .



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها