کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

«روز کوروش» از سال آینده باید مدیریت شود/ موضوع کوروش ضداسلامی نیست


کد خبر : ۴۳۳۹۳سه شنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۵:۴۸۶۶۰ بازدید

وزیر کشور گفت: از سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم و باید توجه داشت موضوع کوروش بحث ضداسلامی نیست. البته مشکل ما کوروش ...

وزیر کشور گفت: از سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم و باید توجه داشت موضوع کوروش بحث ضداسلامی نیست. البته مشکل ما کوروش نیست بلکه معاندینی هستند که به دنبال سوءاستفاده از این روز بودند.

به گزارش ایلنا، عبدالرضا رحمانی فضلی امروز (سه شنبه، ۳۰ آبان ۹۶) در جلسه کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اینکه روز کوروش می‌توانست به مسئله‌ای بزرگ در کشور تبدیل شود، گفت: ۶ میلیون مخاطب در شبکه‌هایی که نسبت به این موضوع حساسیت داشتند به آن مراجعه کرده بودند و دستگاه‌های امنیتی نیز نگران بودند و در شورای امنیت نیز بحث شد و من در آن جلسه عنوان کردم که تمام مسئولیت این روز را برعهده می‌گیرم که با مراقبت‌های لازم مراسم برگزار شد.

وزیر کشور با بیان اینکه این موضوع در هیأت دولت نیز مطرح شده و رئیس‌جمهور دستور دادند تا با محوریت وزارت اطلاعات طرحی آماده شود و در شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز تصویب شود، گفت: از سال آینده باید روز کوروش را مدیریت کنیم و باید توجه داشت موضوع کوروش بحث ضداسلامی نیست و علامه طباطبایی نیز معتقد بودند که ذوالقرنین کوروش است؛ البته مشکل ما کوروش نیست بلکه معاندینی هستند که به دنبال سوءاستفاده از این روز بودند.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: معتقدم بحران زلزله بسیار خوب مدیریت شده زیرا شدت و وسعت زلزله بسیار بالا و فرماندهی کاملاً واحد بوده است و برای همه نهادهایی که در این زمینه کمک می‌کردند تعیین مسئولیت شده بود و مطابق فرماندهی واحد ستاد انجام شده است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها