کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نتایج اجرای رجیستری گوشی موبایل در ترکیه


کد خبر : ۴۲۷۰۶جمعه، ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۵۴۳۸۷۷ بازدید

دولت ترکیه در سال 2006 طرح رجیستری را اجرا کرد که در آغاز 14 میلیون گوشی تلفن همراه در لیست سیاه برای قطع ارتباط با شبکه اپراتوری قرار گرفت.

فارس- دولت ترکیه در سال 2006 طرح رجیستری را اجرا کرد که در آغاز 14 میلیون گوشی تلفن همراه در لیست سیاه برای قطع ارتباط با شبکه اپراتوری قرار گرفت.

طرح رجیستری گوشی موبایل از 28 مهرماه در سراسر کشور اجرایی شده که در فاز نخست اجرا مانیتورینگ تنها شبکه انجام می‌شود و قرار است فاز دوم با اعلام چند مدل گوشی ممنوعه رسما عملیاتی شود.

طرح رجیستری گوشی موبایل در حالی برای دومین بار در کشور اجرا شده که سابقه اجرای این طرح برای مقابله با قاچاق در برخی کشورهای همسایه وجود دارد.

همچنان که در سال 2006 دولت ترکیه طرح رجیستری را آغاز کرد و در آغاز این طرح 14 میلیون گوشی تلفن همراه در لیست سیاه برای قطع ارتباط با شبکه اپراتوری قرار گرفت.

در حال حاضر بنا بر قوانین وضع شده در ترکیه تمامی گوشی‌های تلفن همراه نیازمند ثبت در سیستم مخابراتی ترکیه هستند و اگر اقامت میهمان یا مسافری در این کشور بیش از 60 روز به طول بینجامد باید تلفن همراه خود را در ترکیه ثبت کند.

این افراد می‌توانند با پرداخت 170 تا 190 لیر مالیات گوشی تلفن همراه خود را ثبت کنند یا از فروشگاه‌های ترکیه گوشی جدید خریداری کنند.

در ایران دولت تلاش دارد تا اجرای رجیستری با کمترین حاشیه و ضرر برای مردم و فروشندگان انجام شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها