کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چه زمانی بازار مسکن پر تلاطم می‌شود؟


کد خبر : ۴۲۴۱جمعه، ۲۲ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۲:۰۵۶۳۲۰ بازدید

با توجه به اینکه بازار مسکن بسته به سیاست‌های پولی دولت تغییر می‌کند اگر اتفاق مهمی در اقتصاد کلان کشور بیفتد بازار مسکن در سال جاری پر تلاطم خواهد بود.

رضا حیدریون - معاون سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اظهار کرد: برنامه امسال این سازمان افزایش کیفیت ساختمان‌ها با رویکرد افزایش بازسازی‌ها است.

به گفته وی هزینه‌هایی که سالانه در ساخت و ساز صرف می‌شود 10 برابر هزینه‌هایی است که می‌تواند به طول عمر ساخت و سازها کمک کند.معاون فنی و عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با تاکید بر کاهش هزینه ساخت و سازها اظهار کرد: با کمک به بالا رفتن طول عمر ساخت و سازها درآمد قابل توجهی به چرخه مالی کشور برمی‌گردد که می‌تواند به اقتصاد جامعه کمک کند.

حیدریون با بیان این‌که جهت‌گیری امسال سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بحث انرژی است، افزود: کشور ما با معضل انرژی روبرو است؛ به طوری که میانگین مصرف انرژی در کشور پنج برابر میانگین جهانی است که سازمان نظام مهندسی در راستای ماده 33 این سازمان از بهمن سال گذشته با نظارت بر تمام ساختمان‌های بالای 1500 متر بحث کنترل و ذخیره انرژی را افزایش داده است.

بازار مسکن بسته به سیاست‌های پولی دولت تغییر می‌کند

وی با پیش‌بینی بازار مسکن امسال تصریح کرد: به طور کلی بازار مسکن بسته به سیاست‌های پولی دولت تغییر می‌کند؛ به طوری که در حال حاضر هم مصرف‌کنندگان و هم تولیدکنندگان منتظر هستند بدانند سیاست‌های دولت به چه سمت و سویی می‌رود تا سرمایه خود را به این بازار برگرداند.معاون فنی و عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران افزود:‌ همسویی عرضه و تقاضا در بازار مسکن در تعیین قیمت‌ها بسیار تاثیرگذار است و تاثیر فراوانی از سیاست‌های کلان اقتصادی دولت دارد.

حیدریون خاطر نشان کرد:‌ در سال گذشته مصالح گران شد اما قدرت خرید مردم بالا نرفت به همین دلیل بازار دچار رکود شد.

وی خاطر نشان کرد: بازار مسکن در سال جاری پر تلاطم پیش‌بینی نمی‌شود مگر اتفاق مهمی در اقتصاد کلان کشور بیفتد.به گفته معاون فنی و عمران سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از اردیبهشت که سیاست‌های دولت در وزارت راه و شهرسازی مشخص شود می‌توان پیش‌بینی دقیق‌تری از بازار مسکن ارائه کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها