کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشارکت بی‌سابقه آنلاین‌ها در معاملات


کد خبر : ۴۱۸۵دوشنبه، ۱۸ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۰:۵۸۱۷۵۴ بازدید

شاخص بورس با تاثیر منفی نمادهای بزرگی از شرکت‌های پالایشی و بانکی 216 واحد دیگر به عقب برگشت.

معاملات امروز بازار سهام با وجود افت قیمت بسیاری از نمادها پرحجم و ارزش بود، به طوری که 521 میلیون برگه سهم به ارزش 382 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت.

براساس این گزارش، نمادهای بزرگی همچون پالایش نفت بندرعباس، مدیریت پروژه‌های نیروگاهی(مپنا)، چادرملو، توسعه معادن و فلزات و گسترش نفت و گاز پارسیان بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص داشتند، اما در مقابل مخابرات، کشتیرانی، همراه اول، سرمایه‌گذاری دارویی تامین، توسعه صنایع بهشهر، تجارت الکترونیک پارسیان و دارویی رازک بیشترین تاثیر افزایشی را بر شاخص داشتند.

در گروه مخابرات شرکت‌های ارتباطاطت سیار و مخابرات ایران پس از اعلام افزایش میزان تعرفه مکالمات با برتری تقاضا به کار خود پایان دادند، اما افزایش تعرفه‌ها هنوز ابلاغ نشده است.

در معاملات بورس، گروه صنعتی پاکشو برترین تقاضای بازار را به خود اختصاص داده و کمتر از حجم مبنای روزانه معامله می‌شود، در این باره سزاوار مدیرعامل این شرکت با اشاره به اینکه برنامه‌ای برای عرضه نداریم، گفت: پیش از این 10 درصد تعهد عرضه به بورس داده بودیم که به طور کامل محقق شد.

براساس این گزارش، مخابرات، داروسازی زهراوی، نیرومحرکه، مارگارین و مهرکام پارس نیز برترین تقاضای بازار را داشتند.

فرابورس امروز شاهد عرضه 54 میلیون سهم از کشتیرانی دریای خزر بود که این نماد پس از رقابت، 535 تومان کشف قیمت شد.

این عرضه 29 میلیارد تومان به ارزش روز بازار فرابورس افزود و در این عرضه اولیه با توجه به تخصیص عادلانه به معامله‌گران آنلاین، بیش از 60 هزار مورد خرید از طریق دسترسی‌های برخط انجام شد.

شاخص فرابورس برخلاف بورس تهران با یک واحد افزایش به 767 واحد رسید که بیشترین تاثیر افزایشی را پالایش نفت تهران، بانک خاورمیانه، فولاد ارفع، پتروشیمی مارون، فولاد صبانور، توکاریل و پالایش نفت لاوان داشتند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها