کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد مرگبار دو دستگاه خودرو سواری + تصاویر


کد خبر : ۴۱۶۱۲شنبه، ۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۰:۲۸۱۰۵۱ بازدید

این حادثه ساعت 8:05 صبح روز گذشته رخ داد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ...

این حادثه ساعت 8:05 صبح روز گذشته رخ داد و پس از تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86 و 121 به همراه گروه امداد و نجات 15 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، خود را به جاده خاوران، سه راهی سیمان، بین میدان غنی آباد و جاده ورامین رساندند.

عزیز غلامی نسب معاون منطقه هشت عملیات آتش نشانی که به همراه نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شده بود، در این باره گفت: دو دستگاه خودرو سواری پراید و سمند به علت نامشخصی که از سوی کارشناسان راهور در دست بررسی است به شدت با یکدیگر برخورد کرده و در وسط جاده متوقف شده بودند.

وی در ادامه گفت: براثر این حادثه هر چهار نفر سرنشینان خودروهای سواری در داخل اتاقک درهم پیچیده این وسایل نقلیه محبوس شده و موتور خودرو سواری سمند از جای خود خارج شده و به چند متر جلوتر پرتاب شده بود.

معاون منطقه هشت عملیات آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به محض رسیدن به محل حادثه جریان برق هر دو خودرو سواری را قطع کرده و از نشتی بنزین وسایل نقلیه جلوگیری به عمل آوردند.

غلامی نسب تصریح کرد: نیروهای آتش نشانی به وسیله تجهیزات هیدرولیکی عملیات امداد رسانی به افراد محبوس شده را آغاز کردند و با تلاش فراوان هر چهار نفر سرنشینان را از اتاقک متلاشی شده خودروها خارج کرده و برای انجام معاینات پزشکی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه با تایید کادر پزشکی اورژانس مشخص شد سه نفر از سرنشینان براثر شدت جراحات در همان لحظات اولیه جان خود را از دست داده اند و یک نفر به شدت دچار مصدومیت شده است که فرد مصدوم به وسیله هلیکوپتر اورژانس به مراکز درمانی منتقل شد. گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل، هر دو خودرو سواری را به حاشیه امن جاده انتقل دادند و آثار به جای مانده از حادثه را از سطح جاده پاکسازی کردند.

prx7npjrb38386o1q5uu.jpg

nuzts7lxue3k0ny12g0.jpg

nf0o397qqowzpzbzs45v.jpg

axrll9bi7ghcdm5pm2e.jpg

eecgwjlsqr4zmkf40fse.jpg

np3v8joat5cjjasxxhv.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها