کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش ناگهانی قیمت بنزین از امشب شایعه است


کد خبر : ۴۱۴۴شنبه، ۱۶ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸:۱۷۴۹۵۹ بازدید

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران گفت: تا این لحظه هیچ ابلاغیه ای برای افزایش قیمت بنزین نداشته ایم و افزایش ناگهانی قیمت بنزین در ساعت 24 امشب شایعه است.

عباس کاظمی اظهار داشت: شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران مجری مصوبات دولت در خصوص نحوه عرضه و قیمت عرضه سوخت است.

معاون وزیر نفت با بیان اینکه از تصمیمات دولت در خصوص زمان و نحوه افزایش قیمت بنزین اطلاعی ندارم، افزود: تا این لحظه هیچ ابلاغیه ای برای افزایش قیمت بنزین از سوی دولت نداشته ایم.

مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران در پاسخ به اینکه شایعه شده از ساعت 24 امشب به صورت ناگهانی قیمت عرضه بنزین افزایش پیدا می کند، تصریح کرد: همانگونه که می گویید این مسئله شایعه است چرا که در صورت وجود چنین مسئله ای باید پیش از آن به این شرکت جهت اجرا و انجام هماهنگی های لازم، مصوبه جدیدی از سوی دولت ابلاغ می شد اما تا این لحظه هیچ مصوبه ای در این خصوص ابلاغ نشده است.

طی دو روز اخیر پیامک هایی مبنی بر گرانی بنزین سهیمه ای به 700 تومان و آزاد به 1200 تومان طی شبهای آتی به طور ناگهانی منتشر شده است که مسئولان رسمی تاکنون آن را تائید نکردند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها