کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین رده‎بندی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل منتشر شد - مهر 96


کد خبر : ۴۱۴۲۰دوشنبه، ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲:۱۷۳۱۷۴۰ بازدید

شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران جدیدترین رده‎بندی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل را منتشر کرد.
جدیدترین رده‎بندی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل منتشر شد - مهر 96جدیدترین رده‎بندی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل منتشر شد - مهر 96

طبق اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، در گروه خودروهای سواری با سطح قیمتی کمتر از 25 میلیون تومان، دو خودروی قرار گرفته در این گروه شامل سایپا ۱۳۱ و سایپا ۱۳۲ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۲۵ تا ۵۰ میلیون تومان نیز، خودروهای ساندرو، ۲۰۷ اتوماتیک، پارس تندر و تندر ۹۰ پلاس اتوماتیک چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. همچنین تندر ۹۰ پارس خودرو و ایران خودرو، آریو، رانا، پژو ۲۰۶، دنا پلاس و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار سه ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. خودروهای نیو ام‌وی‌ام ۳۱۵، دنا، دانگ فنگ اچ‌۳۰، سمند سورن و سمند تبریز نیز دو ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. باقی خودروهای قرار گرفته در این گروه شامل پژو پارس، پژو ۴۰۵، ساینا، تیبا هاچ‌بک، تیبا و ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

اما در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۵۰ تا ۷۵ میلیون تومان، هیوندای‌ آی‌۱۰ چهار ستاره کیفی را کسب کرده است. چانگان CS۳۵، آریزو ۵، جک J۵ و برلیانس اچ‌۳۳۰ سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. آریو اتوماتیک دو ستاره و لیفان ایکس‌۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ نیز همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی قرار داشته و تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. در گروه خودروهای با سطح قیمتی ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان، هیوندای آی‌۲۰ و سراتو چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. تیگو ۵ و جک S۵ نیز سه ستاره کیفی را کسب کرده‌اند. در گروه خودروهای با سطح قیمتی بالاتر از ۱۰۰ میلیون تومان نیز نیومزدا ۳ و سوزوکی گراندویتارا چهار ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.


1 - وانت 

در این بخش در سطح قيمتي 2 ،خودروي وانت تندر با اخذ 3 ستاره كيفي بالاترین كيفيت خودروهای تولیدی داخل را در این ماه به خود اختصاص داده است.

جدیدترین رده‎بندی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل منتشر شد - مهر 96


2 - سواری

در این بخش، در سطح قيمتي 1 خودروهاي نيو مزدا 3 و گرند ویتارا، در سطح قيمتي 2 خودروهاي هيونداي i20 و كيا سراتو، در سطح قيمتي 3 خودروي هيونداي i10 و در سطح قيمتي 4 خودروهاي ساندرو ، پژو 207 اتوماتيک، پارس تندر، تندر 90 اتوماتيک، و تندر 90 اتوماتيک پلاس با اخذ 4 ستاره کیفی بالاترین کیفیت خودروهاي توليدی داخل را در این ماه به خود اختصاص دادند. 

جدیدترین رده‎بندی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل منتشر شد - مهر 96


جدول مقايسه سطوح كيفيت در مرداد و شهریور 96:

جدیدترین رده‎بندی باکیفیت و بی‌کیفیت ترین خودروهای تولید داخل منتشر شد - مهر 96



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها