کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سال 96 آخرین سال معافیت سربازی با اخذ جریمه است


کد خبر : ۴۱۲۳۸سه شنبه، ۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷:۵۶۲۶۳۷ بازدید

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد نیروهای مسلح با بیان این مطلب که امسال آخرین سال معافیت سربازی با اخذ جریمه ریالی ...

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد نیروهای مسلح با بیان این مطلب که امسال آخرین سال معافیت سربازی با اخذ جریمه ریالی است، اعلام کرد: ثبت‌نام طرح جریمه غیبت سربازی از مشمولان واجد شرایط تا آخر سال ادامه دارد و این طرح در سال آینده اجرا نخواهد شد.

سردار موسی کمالی رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد نیروهای مسلح در گفت‌وگو با فارس، در مورد آخرین تغییرات طرح پرداخت جریمه غیبت سربازی، اظهار داشت: امسال آخرین سال طرح جریمه غیبت سربازی است و سال دیگر بحث پرداخت جریمه وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اجرای تبصره 11 قانون بودجه سال 96، گفت: طبق این قانون مشمولانی که 8 سال و بیشتر غیبت سربازی داشتند می‌توانستند با پرداخت جریمه از خدمت سربازی معاف شوند.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد نیروهای مسلح، اعلام کرد: امسال حدود 36 هزار نفر برای پرداخت جریمه غیبت سربازی ثبت‌نام کرده‌اند. 

این مقام ارشد ستاد کل نیروهای مسلح با اعلام این مطلب که هنوز ثبت‌نام ادامه دارد، تأکید کرد: کسانی که واجد شرایط هستند می‌توانند تا پایان سال برای ثبت‌نام اقدام کنند. 

سردار کمالی تأکید کرد: امسال آخرین سال معافیت با اخذ جریمه است و هم اکنون ستاد کل نیروهای مسلح در حال رایزنی با دولت و دیگر مبادی ذیربط است که در سال آینده در قانون بودجه چیزی به نام جریمه مشمولان غایب پیش‌بینی نشود.

وی خطاب به تمام مشمولان غایب واجد شرایط، اظهار داشت: تا فرصت است برای پرداخت جریمه اقدام کرده و به سال بعد موکول نکنند چرا که به احتمال قوی چیزی به نام جریمه غیبت سربازی در سال آینده وجود نخواهد داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها