کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

تندر90 شرکت پارس‌خودرو را بخریم یا ایران‌خودرو؟

کدخبر:۴۰۵۶۴یکشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۱۹۱۰۳۱۲ بازدید

تندر90 ایران خودرو و پارس خودرو به دلیل زنجیره تأمین قطعات یکسان، تفاوت ناچیز در نحوه مونتاژ و همچنین نظارت رنو بر هردو برند عملاً ...
تندر90 شرکت پارس‌خودرو را بخریم یا ایران‌خودرو؟

عارف منظری- تندر90 ایران خودرو و پارس خودرو به دلیل زنجیره تأمین قطعات یکسان، تفاوت ناچیز در نحوه مونتاژ و همچنین نظارت رنو بر هردو برند عملاً فرق کیفی و مونتاژی خاصی باهم ندارند و اختلاف قیمت و تبلیغات موجود پیرامون نمونه پارس خودرو تنها ناشی از جو حاکم بر بازار است.

اختلاف رتبه کیفی تندر90 تولیدی هریک از این دو هم در طول زمان دستخوش نوسان بوده و از پارامترهای متعدد و تعداد خرابی‌هایی نشأت می‌گیرد که طی پروسه مونتاژ هرآن امکان تغییرشان وجود دارد. این موارد منفی بسیار جزئی هستند و در محصول نهایی که به دست مشتری می‌رسد ملموس نمی‌باشند.

طبق جدول ذیل که سازمان بازرسی و استاندارد در مردادماه 96 منتشر نموده، شاهد این قضیه هستیم که کیفیت خودروی تولیدی در هر دو شرکت دقیقا یکسان بوده است.
 

y6l6c4j069pt0jdancs.jpg

بلیط هواپیما



دیدگاه ها

خنده: 1396/6/1913:13:01،
68
11
چه اين رو بخري چه اون تا بخواد گذشت زمان تفاوتش رو نشون بده همچين يا ميزني به يكي يا يكي ميزنه بهت كه مجبور بشي قطعات عوض كني كار به حس كردن تفاوت نميرسه
والا اين چه بررسي هستش
رضا: 1396/6/1913:57:28،
115
10
من هر دو را داشتم.

هیچ فرقی با هم ندارند.

گول دلالها را نخورید!!
مهران: 1396/6/1914:16:59،
52
8
من هم اضافه بكنم اگه تصادف هم نكني مي افتي توي يه چاله جلو بندي رو بايد از اول خودت جمع كني
مهندس bita: 1396/6/1914:44:19،
42
111
ببینید ال نود چقدربده که من الان 206 تیپ دو دارم بیشتر راضی هستم!یعنی کولر و شتابش افتضاح بود تازه من اولین سری که کامل فرانسوی بود رو داشتم.کولرش بیشتر از یک ربع روشن می موند بوی بنزین می پیچید و اگه زیر افتاب بود دیگه اصلا کولر فایده ای نداشت ولی کولر 206 واقعا خوبه
رضا: 1396/6/1914:58:18،
37
64
من خودم ال نود دارم زمان خودش ماشین خوبی بود الان دیگه نه هیچ اپشنی نداره نوع دستیش که باید خیلی حوات باشه درزگیر پلوس پاره نشه خیلی هم موتورش کامپکته و با یک تصادف همه دل رو ماشین به هم میریزه جلوبندیشم واقعا ضعیفا تا حالا با این همه مراقبت 5 بار طبقشو عوض کردم تو جاده هم زیاد ایمن نیست تو پیچ میخواد کله بزنه
علی: 1396/6/1915:20:20،
30
8
هیچکدام
وحید یوسفی: 1396/6/1915:23:26،
39
18
هر جفتشون سر و ته یه کرباسند.
ای کاش یه مقدار درک داشتید و نمیخریدید
جایگزین ال ۹۰ قدیمی: 1396/6/1916:21:39،
78
8
رنو حق داره که قرارداد تولید ال۹۰ رو دیگه تمدید نکنه چون این دو خودروساز رو اگر به حال خودشون بگذاری هرگز محصول جدید تری از رنو رو جایگزین محصول قدیمی ال ۹۰ نمی کنند!!! و تا انقلاب مهدی ( عج) قصد تولید آن را دارند تا بلکه یکی هم به آقا تقدیم کنند!!!
بختیار: 1396/6/1918:14:30،
22
25
تفاوت در موتورشونه پارس خودرو موتورش رو شرکت مگا موتور میزنه ولی ایرانخودرو موتورش رو رمانی میزنه.پس قطعا ایران خودرو بهتره ولی نه اینکه سالهاست که پارس خودرو از رنو 5 گرفته تا ساندرو و... الان میزنه مردم بیشتر تمایل به پارس خودرو دارن
پاسخ به مهندس bita: 1396/6/2009:46:56،
9
8
4 سال مدل 88 فول داشتم کولر عالی بود و 3 ساعت مداوم هم کولر می گرفتی آخ نمی گفت تو شتابش هم ذره ای تاثیر نداشت ولی مدل های جدید تندر رو نمی دونم کیفیتشون رو.
مهرداد: 1396/6/1913:13:55،
30
118
هیچ کدوم


رنو ساندرو
سجاد: 1396/6/1913:56:08،
54
8
چه ربطی داره آخه تو این قیمت نیست که ساندرو
ساندرو هم تفاوت خیلی کمی داره در حد ناچیز
ساسان: 1396/6/1917:51:58،
23
32
یه پارس موتور زانتیا از سال 86 دارم خدا بیامرزه سازنده شو خداییش از 86 تا حالا برا هیچ ماشین پایین تر از خودم قیافه نگرفتم اما تا دلت بخواد باهاش ال ممد سوسک کردم پارس و ایران مدل پایین تا مدل ۹۶ همگی سر تعظیم جلوش فرود میارن و تو آینه نقطه میشن
پاسخ: 1396/6/1913:17:41،
51
130
فقط ۲۰۶ تیپ ۵
کیانوش: 1396/6/1914:28:07،
47
24
سی سال داریم میبنیم دیگه بس نیست به نظرت اونم 206 های چینی ایران خودرو که هیچی نداره موتور چینی گیربکس چینی قطعات چینی فضای داخلی کم بدون نظارت فرانسه دیگه باید تولیدش متوقف بشه کل حهان 6 سال پیش تولیدش موتقف شده ولی ایران هنور بنجل های چین میاره مونتاژ میکنه میشه 206

انقدرم تو خیابان زیاد شده نگاه کن تو هر کوجه 10 تا ماشین باشه بدون شک 8تاش 206

ظاهرش خیلی خسته کننده شده مخصوصا رنگ سفیدش
206 و خانواده پژو ایرانخودرو نون دونی برا سودجوها ومکانیکی ها
علي: 1396/6/1913:21:57،
43
93
فقط پارس خودرو
میرزا قلی : 1396/6/1913:24:39،
36
25
هر دو فرقون ساز فقط سایپا یه خورده فروناشا بیشتر تعمیر می کنه
محمد : 1396/6/1913:30:41،
19
84
آیا اینکه میگن پارس خودرو موتور پلمپ است ولی ایران خودرو خودش موتور را جمع میکنه حقیقت داره!
hooman: 1396/6/1913:58:20،
36
27
نه عزیزم مال ایران خودرویی وارداتی و بهتر هست با شما موتور rr و مال پارس خودرو تولید مگا موتور میتونید بپرسید از ی جای درست
علی: 1396/6/1915:20:04،
22
15
اتفاقا برعکس میگی . میگن ایرانخودرو وارداتیه ولی سایپا مونتاژ مگا موتور سایپاست
نیما: 1396/6/1913:31:17،
40
101
این دیگه سوال نداره معلومه پارس خودرو رنوهاش تحت نظارت رنو فرانسه هست ولی ایران خودرو چی تحت نظآرت چین

بنجل های ایران خودرو دیگه از رده خارج هستن مخصوصا پژوهای بی کیفیت 20 سال پیشش
علی: 1396/6/1913:57:10،
36
27
داداش جفتشون زیر نظر رنوست.رنو نمیزاره چینیا ماشینشو نگاهم کنن
حمید: 1396/6/1913:58:24،
37
12
برادر وقتی اطلاعات نداریم مجبور به اظهار نظر نیستیم

قابل توجه اینکه هر دو شرکت از رنوپارس قطعات تندر را دریافت میکنند و خطوط تولید آنها نیز مشابه همدیگر و بنابر این فرقی بین این محوصل در این دو شرکت نمیباشد


چین را از کجا آوردی بنده متعجب موندم
سامان : 1396/6/1913:59:40،
25
11
داداش حالت خوب نیستا
امیر: 1396/6/1913:31:31،
60
52
تفاوتشون خیلی جالبه . شاسی ال نود و ساندرو دوتیکه هست. یعنی از زیر در عقب قسمت عقب شاسی رو به قسمت جلو جوش دادن .دلیلش بماند ولی فرق پارس خودرویی با ایران خودرویی اینه که تو پارس خودرو اون قسمت رو روبات اتوماتیک جوش میده ولی تو ایران خودرو دستی جوش میدن . در ضمن کیفیت مونتاژ پارس خودرویی هم خیلی بهتره .
سهراب: 1396/6/1913:33:18،
40
51
بنظر من برا پارس خودرو بهتره با کیفیتره صدای موتورش آرومتره و گرونتره ولی با ایران خودرو افت کیفت داره مونتاژ ایرانخودرو ضعیف تره
رضا۱۸۷۰: 1396/6/1913:34:01،
31
40
اینا تازه باهم برابر شدن؛ قبلا تندر ۹۰ پارس خودرو ۴ ستاره داشت و ایران خودرو ۳ ستاره؛ تفاوت قیمت این دو بخاطر کیفیت بیشتر تندر ۹۰ پارس خودرو بوده
رضا: 1396/6/1913:35:21،
81
58
معايب جفتشون
زود چپ ميشن.تعادلش واقعا بده
كولر ضعيف همراه با افت زياد قدرت موتور!
صندلي هاي نيمكتي
فقر شديد آپشن
ترمزش بد نيس ولي كاسه اي هس در حالي كه همه ي رقباش ترمز عقب ديسكي دارن!حتي راناي ٣٣ تومني هم ترمز عقبش ديسكيه
ديد عقبش كوره. شانسي بايد دنده عقب بري
نسبت به رقبا فرمان سفت تري دارن
تنها مزيتشون كمي كيفيت گيربكسه كه كيفيت گيربكس نه مي تونه تعادل ماشينو حفظ كنه نه مي تونه خنك كنندگي كولرو بيشتر كنه نه صندلي راحت باشه
ضمنا تندر ديگه كيفيت سابق رو نداره. مي تونيد از اونايي كه مدل ٩٥ به بعد خريدن تحقيق كنيد. اينجا هم نه، تو خيابون!
پیام : 1396/6/1914:30:56،
56
31
لابد پژوهای سی سال پیش ایران خودرو خوبه که واشر سر سیلندر میزنه و قطعات بی کیفیت چینی ساخته شده همش باید جلو در نمایندگی باشی

مردم انقدر عمرشون تو مکانیکی ها بودن بااین پژوهای بی کیفیت این ماشین های بدون آپشن انخاب میکنن اینو آمار فروش پارس تندر و ساندرو نشون میده
رضا: 1396/6/1914:48:06،
22
50
آمار فروش ال٩٠ و ساندرو به زور ٥٠/٠٠٠ دستگاه هم نميشه
اما سالانه ١٤٠/٠٠٠ دستگاه ٤٠٥، ١٣٠/٠٠٠ دستگاه پارس و ١٣٠/٠٠٠ دستگاه ٢٠٦ و ٦٠/٠٠٠ دستگاه سمند توليد ميشه
اگه به آمار فروش باشه ال٩٠ و ساندرو حرفي براي گفتن ندارن
مردم مي دونن چي بخرن
پاسخ به رضا: 1396/6/1916:01:04،
53
23
1-عده ای تاحرف تندر میشود از عدم تعادل و... صحبت میکنند!این عزیزان تابحال در کدام صفحه حوادث نشریات یا چند بار از طریق رسانه های دیداری یا حضوری چپ کردن ال نودی را خوانده یا دیده اند؟ کدام آمار از طرف راهوار ارائه شده است که این موضوع را فورا پیش میکشند؟ 2- در مورد کاسه ای بودن ترمز چرخ عقب:اگر ایراد اصولی بود هیچگاه خودرو سازی مانند تویوتا برای یاریس 126میلیون - هایلوکس 242میلیون-هایس 285میلیون و یا نیسان مدل ورسای(ایرانجیب96/5/7)استفاده نمیکردند!دیدعقب مانند 206است! کیفیت رنو فرانسه اجازه نمیدهد عاقبت تندر همانند 206شود!تنها موردی که درست به آن اشاره شده افت قدرت درهنگام استفاده از کولرو سادگی آن است!
رضا: 1396/6/1916:29:36،
19
45
مي توني تو خيابون و جاده از راننده هاي ال٩٠ سوال كني!
مي فهمي تعادل داره يا نداره
هفته ي گذشته تو ميدون لاله ي اصفهان يه ال٩٠ با سرعت ٤٠!! دقت كن با سرعت ٤٠ چپ شده بود!!!
تو جاده به ال٩٠ ها دقت كن. سرپيچ سرعتشونو كم مي كنن
چرا ميخواي واقعيت رو بپوشوني؟؟
ترمز كاسه اي وقتي چندبار ترمز بزني قدرتش به طور محسوسي كم ميشه ولي ديسكي اينطور نيست!
اگه ديسكي بهتر نبود مطمئن باش براي كمري و سوناتا و سانتافه و راو٤ هم ترمز كاسه اي مي ذاشتن
رضا۱۸۷۰: 1396/6/1916:36:12،
39
16
شما ی چیزایی توی اینترنت خوندی این حرفا مال ی راننده تازه کاره؛ مقایسه ال ۹۰ و رانا رو ببین که ال ۹۰ برندس؛ بنظرتو کولر پارس خوبه؟ ادم ترجیح میده تو پارس بسوزه ولی کولرو روشن نکنه چون بمحض نقص بسیار کوچیک موتور پارس واشر میزنه؛ جواب تعادل خودرو روهم دوستمون بهت گفت؛ گیربکس با ضریب دنده پایین یعنی شتاب بالا و قدرت کشش بالای ماشین که پارس بویی نبرده؛ و اینکه اگه ۱۰ دیقه با ال ۹۰ رانندگی کنی میبینی که کوچکترین صدای موتور داخل کابین نمیاد؛ تو رانندگی با پارس ک باید از صدای زیاد موتوری ک داخل کابین میاد، پنبه بزاری تو گوش
پاسخ دوم به رضا: 1396/6/1917:10:53،
30
13
1- برای همین استکه بیشترین تعداد تال نود را میتوان در اصفهان دید! 2-توجه نکردید به نام خودروهای ژاپنی که ترمز کاسه ای حتی با قیمت 245-285میلیون را دارند! دراینکه ترمز دیسکی بهتر است شکی نیست اما نه اینکه کاسه ای هم یک عیب بزرگ است! 3- من سال 78 ال نود داشتم واکنون نیز مدل 94 رادارم بنابر این با زیرو بم آن آشنا هستم4- تا سال 90 باید برای دیدن آن در خیابان معطل میماندی اما در این سه چهار سال اخیر به وفور دیده میشوند این خود نشان دهند رضایت دارندگان و جلب توجه دیگران استکه البته عرضه کم آن جوابگوی متقاضیان نیست و برای همین تفاوت قیمت در بازار دارد!درپایان با نام رضا در سرزنش ال نود قبلا نیز مطالبی آمده است!!!
احمد : 1396/6/1917:50:28،
33
10
بچه ها این رضا رو ول کنید ۱ پژو پارس از رده خارج شده داره و گوش فلک رو باهاش کر کرده. بنده خدا تا سر میدون لاله اصفهان هم بیشتر نرفته. آمار کم تولید ال۹۰ نشون دهنده سختگیری شرکت رنو روی محصولاتشه تا ماشیناش لگنهایی مثل پژو پارس و ۲۰۶ از آب در نیاد. خودت با آمارت خودت رو محکوم کردی.ال۹۰ تاج سرته
رضا: 1396/6/1920:50:16،
9
29
احمد چند بار بگم تاج سرت خوابه؟؟؟
اين آمار نشون از محبوبيت پارس و ٢٠٦ داره
بدو تا به پارس برسي. بدوووووو
احمد : 1396/6/1922:50:01،
6
12
منم چندین بار گفتم که تاجش به افتخارت افراشته س.
میدونم که لحظات زجرآوری رو توی ال۹۰ داشتی ولی چه میشه کرد خاطره س دیگه! !!!
احمد : 1396/6/1922:58:24،
6
11
در جواب رضا
البته راست میگی، بعضی وقتا هر چقدر هم بدوی نمیتونی به پارس برسی. گاهی اوقات باید نسبت به پارس بیتفاوت باشی!
فرزاد: 1396/6/2011:10:08،
8
8
یه خارجی بیاد کامنت های شما را بخونه فکر میکنه مقایسه ی بنز و بی ام و است!
همه میدونن چه پژو و چه ال 90 هر دوتا اشغالن.حالا هر کس بسته به اولویت هاش یکی رو انتخاب میکنه.دیگه این ماشینای عهد بوق جای بحث ندان!
کوکی کو: 1396/6/1913:35:22،
71
63
تندر ال نود از پارس خودرو خریدم.96/4/27 کلکسیونی از ایراداته.صد رحمت به پراید بی ادعا و بی خرج.
1 رنگ سپر جلو دان دان شده و داره میره
2 زیر رنگ بدنه آب رفته و طبله کرده
3 لنتهای جلو سوت میزنه
4 محور و چرخهای عقب هنگام سوار و پیاده شدن یا بار گذاشتن و برداشتن قژقژ میکنه
5 مصرف سوختش 8.4 لیتره و موتور بیجون و بی نفس
6 کولر میگیری ماشین تا مرز خاموشی پیش میره.اصلا باید پیاده شی و ماشین رو هل بدی.

صد رحمت به پراید...
گول ستاره ها و این کاسه های داغتر از آش رو نخورید اصلا به قیمتش و معطلیش نمی ارزه.صندلی ها وحشتناک-سر پیچ حواست نباشه مسافر قبرستونی...
علی: 1396/6/1915:20:51،
46
28
شما یک 206 یا پارس صفر بخر بعد میفهمی ال نود حرف نداره
علی: 1396/6/1915:32:16،
41
19
احیانا شما پراید نخریدی.
وک ی کوک: 1396/6/1915:36:51،
40
23
حتما تو پیکان نشسته ای و ایرداتش را بپای تندر نوشته ای!
رضا ۱۸۷۰: 1396/6/1917:51:49،
26
12
داداچ ماشینو به فنا دادی؛ راننده نیستی؛ تو اگه پشت بنز هم بشینی سر یه هفته ماشینو بحرف میاری...
آریا: 1396/6/1913:38:47،
42
41
بلاشک پارس خودرو بدلیل خط تولید رباتیک و مدرن تر به نسبت ویرانخودرو و همچنین تامین مجموعه موتور و انتقال قدرت از زیرمجموعه گروه سایپا یعنی مگاموتور
یالان: 1396/6/1913:41:20،
45
13
واقعیتش اینه که دلالان بزرگوار از هر راهی به دنبال چاپیدن مردم هستن .بخاطر حرفهای صدمن یه غاز نوع مونتاژ دوتومن فرق معامله ال نود ایران خودرو و پارس خودروه..
مردم هم گوششون رو دادن دست این دلالا
مثلا میگن تولید شیفت صبح با کیفیت تر از شیفت عصره و تولید شیفت صبح رو فقط میدن به مشتریای تهران .خخخخ
ناشناس: 1396/6/1913:41:23،
25
17
ایران خودرو کیفیتش پایین تر فقط فکر فروشه .مثلا خودروهای جدید پژو را باقیمتی که قبل گفته بود مردم را فریب داد .الان همون خودروهارا با قیمت 2 برابر الام کرده .هیچ کسی به تولید داخل اعتماد ندارد .به این دلیل که به فکر مردم نیستن وفقط به فکر فریب دادن مردم هستند
پیام : 1396/6/1914:29:22،
9
24
تازه پؤوهای چینی هندی با قطعات بی کیفیت درجه سوم چین که واشر میزنه همشون
میلاد: 1396/6/1913:45:42،
44
11
همه دنیا دنبال اینن ک بنز انتخاب کنن یا بی ام دبلیو یا ... آنوقت ما باید فکرمون این باشه ک این لگن رو از کدوم لگن ساز بخریم
بی ادعا: 1396/6/1914:43:32،
10
19
دوست‌خوبم‌همه‌ی‌دنیا‌پول‌دارن‌که‌دنبال‌بنز‌و‌بی‌ام‌دبلیو‌هستن!!!



همچین‌خودروی‌بدی‌نیست‌ال‌نوددرسته‌آپشن‌خاصی‌نداره‌.

اما‌ازلحاظ‌رضایت‌مندی‌مردم‌خودروی‌نسبتا‌ خوبیه‌در‌رنج‌قیمت‌۴۰‌میلیون‌تومن


اگر‌نگاهی‌به‌آپشن‌خودروهای‌چینی‌نداشته‌باشیم
رضا: 1396/6/1913:47:00،
39
26
ماشینی که طراحاش ازلباسشویی ویخچال الهام گرفتن وخوراکش یه نمه بارون ویه پیچ کوچولوس تابفرستت اون دنیا فقط موتور وگیربکس مچی داره همین وصدالبته قیمت نجومی برای هیچ
رضا ۱۸۷۰: 1396/6/1916:29:18،
13
16
همچین میگی انگار ادم سوار پراید شده، این خودرو امتحان خودشو پس داده و واسه ملت کاملا جا افتاده، افزایش تولید ۱۹ درصد تندر ۹۰ از سال گذشته تا به الان کاملا گویای این حرفه.
دوکی: 1396/6/1913:52:31،
32
16
تندر هم مثل بقیه ماشین های سایپا و ایران‌خودرو روز به روز از کیفیتش کاسته میشه موتورش که دیگه لوگوی رنو روش نیست و تغییر کرده دکمه های مولتی مدیا لقی داره و صدای موتور بسیار زیاد.
ناصر : 1396/6/1914:08:40،
18
25
تندر پلاس ایران خودرو بخر خیلی عالی همه چیز با ساندرو یکی است من خودم خریدم حتا درب بارک بنزینش مال مرانسه است چراغها مال رمانی است بهترازاین نمی شد
محمد999: 1396/6/1914:13:25،
38
9
در کل ايرانى محکوم به انتخاب از بين بد و بدتره....
سعید۶۳: 1396/6/1914:19:29،
32
12
مونتاژ شرکت پارس خودرو بهتره...
البته من از ال ۹۰ خوشم نمیاد به خاطر ظاهر زشتش
پارسا: 1396/6/1914:43:45،
9
15
باسلام خدمت دوستان.شک نکنین اگه فرق نداشت الان ساندرو و برلیانس h330 رو هم ایران خودرو باید تولید میکرد.ولی من جفتشو داشتم که پارس خودرو تولید میکنه و از ماشینای ایران خودرو خیلی سرتره.وقتی بخان توش بدزدند ایران خودرو هم تولیدشون میکنه
راد: 1396/6/1914:49:12،
22
9
خیلی زشته قیافش
فرامرز: 1396/6/1915:22:13،
7
14
دوستان لطفاً طبق تجربیات و با معیار های فنی اظهار نظرکنید
مهرداد: 1396/6/1915:23:15،
11
13
موتور ایران خودرو یی از رومانی و اسپانیا وارد میشه و موتور پارس خودرویی مال مگا موتور است و تو ایران تولید میشه . فقط خط مونتاژ بدنه پارس خودرو اتوماتیک است.
ادمین: 1396/6/1915:39:46،
21
7
فرانسه این مدل ماشین رو تولید کرد فقط بخاطر کشاورزان خودش وتو ساختم به جا جادار بودن صندوق عقب و قدرت موتور وشاسی برای جاده های پر خاک و گل طراحی شده.اونوقت تو ایران شده واسه کف شهرمان آپشن
محمد999: 1396/6/1916:21:59،
17
6
دوستمون ادمىن اشاره کردن...درسته.اگه توجه کرده باشين قسمت عقب جانبى بدنه شبيه خوکه.واين مدل براى کشاورزان و پ ورش دهنده هاى خوک سفارشى زده و اىنو من قبلا توى مجله خونده بودم.
رضا: 1396/6/1916:31:42،
23
8
روماني توليدش كرده نه فرانسه
برا كشاورزاي روماني گزينه ي خوبيه. مي تونن به عنوان تراكتور ازش استفاده كنن
محمدرضا منفرد: 1396/6/1916:12:04،
18
18
اینهایی که میگن تعادل نداره اگه لاستیکشون رااز ۱۸۵ با ۲۰۵ تعویض کنن مشکلشون حل میشه ترجیحا لاستیک کموهو چسپندگیش خیلی خوبه
سروش: 1396/6/1916:20:36،
17
18
من پنج ساله پارس خودرویی دارم واقعا راضیم تو سینه کشی عالی راه میره یه لاستیک ۲۰۵ میشلن بنداز زیرش
گاز بده
واقعا از تمام ماشین های تولید داخل و چینی ها یه سر و گردن بالاتره
اونایی که میگن شتابش کمه واقعا فازشون چیه!
موتور k4m روی نیسان مدل روز هنوز داره نصب میشه
م: 1396/6/1916:48:01،
10
19
در محدوده چهل میلیون بهترین انتخاب ال نود پارس خودرو هست ...
میلاد: 1396/6/1916:56:49،
13
24
فقط ۴۰۵slx
حسن: 1396/6/2011:32:05،
8
5
داداش 405 اس ال ایکس ماشین بی ادعاییه که همیشه زیر سایه جی ال ایکس مونده و خیلیا بدون تست فنی درموردش نظر میدن درحالیکه از بعد فنی و مهندسی یکی از بهتریناست و متاسفانه بدلیل استفاده از مثلا یه دیسک و صفحه ایرانی مشتری عام سریع دلش زده میشه ولی مثلا ال 90 چون دیسک و صفحه اش بهتره کلاچش نرمتره میگن آهان این بهتره...کلا مردمی هستیم بشدت سطحی نگر
داریوش: 1396/6/1917:14:31،
10
14
تفاوت زیادی دارن مثلا تو نمونه پارس خودرویی قیمت کامپیوتر مربوط به ایربگ حدود ۴۵۰ هزار تومان هست تو نمونه ایران خودرویی 230 هزار تومانه میتونین سوال کنین کیفیت قطعات بکار رفته و مونتاژ تو نمونه پارس خودرویی خیلی بالاتره
مجید دبیر: 1396/6/1920:25:25،
7
9
موتور ال 90 دیفرانسیل گیربکس مثل مکان 1600 هست کلات جا و بندی همش فقط اطاق فرق میکنه پس این یعنی خودرو مطمئن است
رضا: 1396/6/1920:26:22،
7
7
به عنوان کسی که ده سال سابقه کار تو ایران خودرو و پارس خودرو رو داره فقط همینو بگم که از نظر بدنه کیفیت پارس خودرو و از نظر موتوری ال نودهای ایران خودرو بهتره.
در ضمن پارس خودرو تک شیفته(فقط شیفت صبح* ولی ایران خودرو سه شیفت کاری داره(صبح و عصر و شب).معمولا خودروهایی که در شیفت شب تولید میشن بدلیل خستگی کارگران ایرادات مونتاژی بیشتری دارند.
فرهاد: 1396/6/1923:02:55،
5
7
من مدل 90 ال نود رو دارم بیشتر ایراداتی که دوستان گفتند من نداشتم نظیر عدم تعادل جلوبندی ضعیف موتور ضعیف ، البته من همون روز اول لاستیک 205 انداختم فقط باید مراقب گردگیر پلوس باشید اگه پاره بشه و متوجه نشید گیربکس ماشین بابد بیاد پایین ، ضمن اینکه واقعا قبول دارم از لحاظ ظاهری خیلی ضعیفه و کلا آپشن نداره من چون خیلی با ماشین راه می رم برام خوب بوده این ماشین ، غیر از تعمیر گیربکس به علت نداشتن روغن دیفرانسیل تا حالا تعمیر دیگه ای نداشتم200/000 هم تو این 6 سال باهاش رفتم ولی از کیفیت مدلهای جدید خبر ندارم
سهیل: 1396/6/1923:12:22،
8
7
بعنوان یک مصرف کننده ی خودرو میگم کسی که سالانه حداقل پنجاه هزارکیلومتر در جاده های برون شهری و گرمای جنوب هست. پر فروش ترین خودرو دلیل بر کیفیت نیست مثل پراید و پژو پارس . تنها خودروی با کیفیت بازار زیر پنجاه تومان همون تندر هست بدلیل قطعات اروپایی . سایپا و ایرانخودرو هم دقیقا قطعات یکیست. متاسفانه زیبایی تندر بسیار ضعیف هست اما برای کسی که کیفیت ارجحیت بر عروسک بودن داره براش ، مطمینا تندر انتخاب بهتری است.
علی: 1396/6/2000:27:08،
11
4
سلام هر دو داشتم ولی ۲۰۶ تیپ پنج مدل ۹۰از ال ۹۰ مدل ۹۵ خیلی سرتره
سامان: 1396/6/2009:29:31،
8
6
هیچکدام
مهدی: 1396/6/2010:37:51،
10
7
اخه من نمیدونم شماچراالکی داریداظهارنظرمیکنید ال90 باکیفیت ترین خودروی زیر50 میلیونه مثل تانک توخاکی مثل بنزتواسفالت میره 206 چینی روباال90 مقایسه میکنید من که ال90 دارم کل ایرانم باهاش گشتم راضیم 206 روهم داشتم اصلا مناسب سفرنیست
كارشناس خودرو: 1396/6/2011:01:15،
8
9
با سلام
بايد در عقل تمام كساني كه H30 CROSS با گيربكس اتوماتيك و ژاپني را با قيمت مفت 46 ميليون نمي خرند و تندر يا ساندرو مي خرند شك كرد .
رضا: 1396/6/2014:48:12،
7
7
ال٩٠ خريديد بايد هر لحظه منتظر چپ شدن يا گرمازدگي باشيد. كمردرد راننده و سرنشينان هم بعد از يك مسافرت طولاني حتمي است!!
حالا بگيد گيربكسش كيفيت داره!!
آرش: 1396/6/2022:41:18،
7
7
باسلام
بنده از سال 93تا حالا تتدر90پارس خودرو دارم خدا رو شکر هیچگونه مشکل نداشت خیلی راضی هستم فقط امروز بعد از 48هزارکیلومترکارکرد یک دست شمع و لنت جلو عوض کردم بنظرم از لحاظ موتور و گیربکس بین خودروهای هم رنج خودش عالیه، ولی قبول دارم آپشن ندارد و از لحاظ زیبایی ضعیف است

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانش مسافرتی سارویه تور

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها

پرسپولیس و طارمی علاوه بر محرومیت، جریمه مالی 790 هزار یورویی هم شدند
چپ کردن ماشین آتش‌نشانی (عکس)
سرانجام خبر فوت یک رهبر اخوان المسلمین در زندان تایید شد
رهبر کره‌شمالی: ترامپ را وادار می‌کنم به دلیل تهدیدهایش بهای سنگینی بپردازد
ارجاع پرونده احمدی‌نژاد به دادسرا
4 مجروح حاصل تصادف خودروی ساینا با دیوار بتنی + تصویر
هشدار محسن رضایی: اگر کشوری امنیت ایران را مخدوش کند با موشک‌ها جنگ را پایان می‌‌دهیم
دستگیری پزشک جاعل/ پزشک حقیقی در شیراز، پزشک قلابی در تهران
کره شمالی: تهدیدهای ترامپ مثل پارس سگ است!
برخورد عجیب پرنده با دماغه هواپیمای تفلیس- تهران + تصویر
برخورد بامدادی یک دستگاه تانکر با یک دستگاه کامیون + تصویر
تصادف شدید اتوبوس بین شهری و خودرو سواری
واکنش شریعتمداری به تلاش برای رفع حصر
تهدید علیه برجام؛ ترامپ با آتش بازی می‌کند
آخرين قسمت «خندوانه»؛ سنگ تمام خانوادگی و رانت بی سابقه تلويزيون براي فيلم رامبد جوان!
آسایشگاه خیریه
40 نما
تورآنتالیا
قاصدک
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار