کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی و مشخصات دقیق LG G pro 2


کد خبر : ۴۰۱۱دوشنبه، ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۴۳:۳۱۵۰۸۸ بازدید

ال جی تصمیم دارد تا با معرفی G pro 2 بتواند بخشی از بازار خریداران تلفن نوت 3 سامسونگ را به سمت خود جذب کند، همانند آخرین نسخه از دستگاه نوت سامسونگ، G pro 2 نیز به یک صفحه نمایش بزرگ و روشن ...
معرفی و مشخصات دقیق LG G pro 2معرفی و مشخصات دقیق LG G pro 2

ال جی تصمیم دارد تا با معرفی G pro 2 بتواند بخشی از بازار خریداران تلفن نوت 3 سامسونگ را به سمت خود جذب کند، همانند آخرین نسخه از دستگاه نوت سامسونگ، G pro 2 نیز به یک صفحه نمایش بزرگ و روشن با کیفیتی عالی مجهز است که هر کاربری را مجذوب خود می کند.با وجود تمامی امکانات آن، G pro 2 به راحتی نخواهد توانست تا خریداران نوت 3 را از به سمت خود جذب کند. با اینکه این گوشی موفق شده تا استاندارد فبلت ها را ایجاد کند و قدرتی معادل اکثر آن ها ارایه دهد اما در زمینه مهم طراحی نتوانسته در حد سامسونگ عمل کند. یکی دیگر از دلایل برتری نوت 3 بر ال جی g pro 2وجود یک قلم در فبلت سامسونگ است که به مقدار زیادی به کاربرد آن افزوده است.

G pro 2 نسبت به نسخه قبلی خود در زمینه سخت افزار پیش رفت چشمگیری داشته است. این دستگاه به یک پردازنده 4 هسته ای 2.3 گیگاهرتزی مجهز است که همانند پردازنده استفاده شده در نکسوس 5 است و به راحتی می تواند با آن رقابت کند.پردازنده گرافیکی استفاده شده از این دستگاه نیز آدرینو 330 است و توان آن از بسیاری از دستگاه های بازار بیشتر است.آخرین فبلت ال جی به یک صفحه نمایش 5.9 اینچی مجهز است و در آن 2 دوربین تعبیه شده، یکی 2 مگاپیکسل و دیگری 13 مگاپیکسل که برای ضبط تصاویر روزانه بسیار کاربردی هستند.

طراحی

این دستگاه 6.2 اینچ بلندی دارد و 3.2 اینچ عرض . ضخامت آن 0.3 اینچ است که باعث شده تا در میان نازک ترین فبلت ها باشد. این دستگاه در سه رنگ سفید، نقره ای و مشکی وارد بازار می شود. اندازه دستگاه بسیار بزرگ است و افرادی که دستی کوچک دارند احتمالا به راحتی نمی توانند با آن کار کنند.همانند تلفن همراه G2، فبلت G2 pro نیز دکمه های فیزیکی خود را در پشت دستگاه و زیر دوربین قرار داده است. در قاب پشتی این دستگاه به میزان کمی ناهمواری ایجاد شده که باعث شده تا کیفیت آن بهبود یابد.اطراف بدنه این دستگاه به شدت باریک است و باعث شده تا در دست گیری آن راحت نباشد.

سیستم عامل و نرم افزار

اخیرا ال جی از یک سیستم جدید رمز رونمایی کرده که شما می توانید در آن با ضربه زدن به صفحه نمایش دستگاه گوشی خود را از حال قفل خارج کنید. در G2 pro این سیستم بهبود یافته و صفحه نمایش به چهر بخش تقسیم شده که شما با وارد کردن ضرباتی خاص در هر بخش می توانید رمزی خاص ایجاد کنید.یکی دیگر از قابلیت های جالب این دستگاه امکان کوچک کردن صفحه نمایش به صورت موقت برای کارکردن با یک دست است که باعث می شود تا شما بتوانید با یک دست با آن کار کنید.G2 Pro مجهز به سیستم عامل اندروید 4.4 کیت کت است و از تمامی امکانات سیستم عامل آندروید بهره می برد.

دوربین

این روزها دوربین دستگاه ها یکی از مهم ترین بخش های تلفن های همراه و تبلت ها محسوب می شود، شرکت ال جی نیز موفق شده تا با استفاده از دوربینی قدرتمند تا سطح زیادی تقاضای دستگاه هایی با دوربین قدرتمند را برطرف کند.دوربین 13 مگاپیکسلی دستگاه با نقدهای بسیار مثبتی مواجه بوده است و توانسته تا در آزمایش های مختلف سربلند بیرون آید. این دوربین همانند اکسپریا z2 می توند ویدیوهایی با کیفیت 4k ضبط کند.

در آزمایشاتی که بر روی این دستگاه انجام شد G2 pro موفق شدتا به راحتی تمامی سنگین ترین نرم افزارها و بازی ها را اجرا کند.باتری دستگاه نیز در آزمایش پخش یکسره ویدیو توانست به مدت 14 ساعت یکسره به کار بپردازد.این دستگاه می تواند برای علاقه مندان به فبلت ها انتخابی بسیار عال باشد اما شاید در رقابت با نوت 3 نتواند در این زمینه رتبه برتر باشد.


kqgwl1lkf5ywxlhayqh.jpg

6l2ag9ju14clxwk3u08s.jpg

2hc7nmnhfsoqzr7k72z.jpg

z1dg0rx96acgk427zyj.jpg

xxj6uhkzptxracxo4sk.jpg
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها