کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ولوو های جدیدی که به ایران می‌آیند تیونینگ نیستند؟


کد خبر : ۴۰۰۶۴یکشنبه، ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴:۳۲۴۸۵۸ بازدید

آخرین محصول 2017 ولوو که به تازگی وارد ایران شده است، برخلاف برخی شایعات نه تنها نمونه تیونینگ شده ولوو نیست بلکه از نظر ظاهری ...
ولوو های جدیدی که به ایران می‌آیند تیونینگ نیستند؟ولوو های جدیدی که به ایران می‌آیند تیونینگ نیستند؟

مهر- سرانجام پس از توقف چند ساله در ورود خودروهای ولوو به ایران، نخستین محصول 2017 این خودروساز اروپایی از کارخانه هیکو اسپورتیو آلمان توسط نماینده رسمی این شرکت به ایران رسید. داتیس خودرو که پیش از این از اخذ نمایندگی انحصاری خودروهای ولوو هیکو اسپورتیو در ایران خبر داده بود، سرانجام نخستین محصول مشترک ولووی سوئد و شریک تجاری اش هیکو اسپورتیو آلمان را وارد ایران کرد.

پیش از این شرکت افرا موتور نسبت به واردات محصولات ولوو به ایران اقدام می‌کرد که پس از مدتی نمایندگی این شرکت توسط کمپانی ولوو لغو و واردات سواری‌های ولوو به ایران متوقف شد. توقف واردات ولوو به ایران تا زمان اخذ نمایندگی انحصاری ولوو هیکو اسپورتیو توسط شرکت داتیس خودرو ادامه داشت تا سرانجام اولین نمونه محصول ولوو xc۹۰ با وجود شایعات بسیار مبنی بر تیون بودن محصولات آلمانی ولوو به نمایشگاه نماینده این شرکت در ایران رسید.

آخرین محصول 2017 ولوو که به تازگی وارد ایران شده است، برخلاف برخی شایعات نه تنها نمونه تیونینگ شده ولوو نیست بلکه از نظر ظاهری نیز هیچ تفاوتی با ولووهای موجود در بازار ندارد. نمونه اصلی هیکو این محصول در تصویر زیر قابل مشاهده است. در مدل اصلی این خودرو از رینگ‌های 21 اینچی استفاده شده است که در نمونه های وارد شده به ایران همان رینگ های قدیمی استفاده میشود.

7wnnryrb8u18vvju26vr.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها