کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

5 نیاز Galaxy S5 برای تبدیل شدن به یک پرچمدار واقعی


کد خبر : ۳۹۳۴سه شنبه، ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۹:۰۷:۲۶۵۷۱۰ بازدید

آیا این گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ، می‌توانست بهتر از این باشد؟
5 نیاز Galaxy S5 برای تبدیل شدن به یک پرچمدار واقعی5 نیاز Galaxy S5 برای تبدیل شدن به یک پرچمدار واقعی

گلکسی اس 5 سامسونگ بالاخره پس از انتشار فراوان شایعات، تصاویر‌ غیر رسمی و مشخصه‌های احتمالی معرفی شد. حالا اولین سوالی که به ذهن دوستداران گوشی‌های هوشمند خطور می‌کند آن است که: آیا این گوشی هوشمند و پرچمدار جدید سامسونگ، می‌توانست بهتر از این باشد؟

این گوشی هوشمند بنابر شایعات منتشر شده می‌توانست به صفحه نمایش Quad HD مجهز باشد یا حتی از تراشه اسنپ دراگون 805 و یا اسکنر لمسی بهره ببرد. به همراه داشتن یک جای مشخصه‌های یادشده شاید بیشتر به یک خیال‌بافی ذهنی شبیه باشد. از سوی دیگر قابلیت‌های دیگری وجود دارند که واقع‌‌گرایانه‌تر به نظر می‌رسند و سامسونگ می‌توانست برای قدرتمند‌تر شدن گوشی هوشمندش آن‌ها را به اس 5 اضافه کند. با هم به بررسی برخی از این قابلیت‌ها خواهیم پرداخت.


1- اندازه کوچک‌تر و ابعاد جمع‌وجورتر

روز به روز بر ابعاد گوشی‌های هوشمند افزوده می‌شود و گلکسی اس 5 سامسونگ نیز این قاعده مستثنی نیست.
 


با این وجود در صورتی که شاهد ابعاد کوچک‌تری بودیم، مطمئنا نگه‌داشتن گوشی در دست و استفاده از آن بسیار خوشایند‌تر بود. خلاصه اینکه کاش کمی خوشدست‌تر بود!



2- لرزش‌گیر اپتیکال برای دوربین

نوکیا لومیا 920 دوربین گوشی‌های هوشمند را با لرزش‌گیر اپتیکال تصاویر آشنا کرد. عکس‌ها و ویدئوی بدست آمده از این گوشی هوشمند، تحسین همگان را به دنبال داشت و همین امر موجب شد ال‌جی و اچ‌.تی‌.سی نیز از این قابلیت استفاده کنند.
 


اکنون که این تکنولوژی از انحصار نوکیا خارج شده، سامسونگ نیز می‌توانست از این قابلیت در دوربین پرچمدار جدید خود بهره ببرد.
 



3- اسپیکرهای استریو

اچ‌تی‌سی وان با بهره‌گیری از اسپیکرهای دوتایی در جلو به خوبی توانست با تولید صدایی بلند و رسا، تحولی کوچک در صدای خروجی از گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.
 


قابلیت‌های موجود در گلکسی اس 5 نیز توانسته‌اند به بهبود صدای خروجی کمک کنند، با این وجود این گوشی از نظر صدای تولیدی، هنوز هم در حد اچ‌.تی‌.سی وان نیست.
 



4- افزایش میزان رم

پس از معرفی گلکسی نوت 3 با سه گیگابایت رم، همگان منتظر بودند تا اس 5 نیز از سه گیگابایت رم و یا حتی بیشتر بهره ببرد. اما متاسفانه در اس 5، کاربر تنها از 2 گیگابایت رم بهره خواهد برد. میزان رم بیشتر، مطمئنا به اجرای روان‌تر برنامه‌هایی که به طور همزمان اجرا می‌شوند کمک خواهد کرد و به نظر گامی منطقی در پیشرفت گوشی‌های هوشمند تلقی می‌شود، گامی که سامسونگ درست یا غلط، برنداشت!
 




5- استفاده از سیستم تشخیص اثرانگشت به سبک آیفون 5S

مدتهاست که کاربران زیادی از سیستم تشخیص اثر انگشت آیفون 5S استفاده می‌کنند و اگرچه این سیستم به طور 100 درصد عاری از خطا نیست اما با دقت و عملکرد خوبی به کاربران سرویس می‌دهد.
 


در گلکسی اس5، سامسونگ از قابلیت کشیدن دست به جهتی خاص برای بازکردن قفل بهره برده که ما را به یاد سیستم تشخیص اثر انگشت در لپ‌تاپ‌ها می‌اندازد اما بهتر بود در مدت زمان موجود به توسعه یک سیستم لمسی تشخیص اثرانگشت همت می‌گماشت!



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها