کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آهن‌آلات در بازار تهران روندی صعودی داشت


کد خبر : ۳۹۰۸۸دوشنبه، ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰:۰۵۲۶۶۶ بازدید

اخبار بازار آهن حاکی از افزایش قیمت هاست. در هفته ی جاری، قیمت آهن آلات روندی صعودی داشت و تا پایان روز گذشته نیز این شیب ...
قیمت آهن‌آلات در بازار تهران روندی صعودی داشتقیمت آهن‌آلات در بازار تهران روندی صعودی داشت

آهن‌پرایس- اخبار بازار آهن حاکی از افزایش قیمت هاست. در هفته ی جاری، قیمت آهن آلات روندی صعودی داشت و تا پایان روز گذشته نیز این شیب قیمت ها موقعیت خود را حفط کرد. به دلیل بسته شدن فروش عرضه کنندگان آهن و نوسان قیمتی که در بازار وجود دارد و همچنین عدم قیمت دهی کارخانه های تولید کننده و نوسانی که در تعداد خرید و فروش های اهن الات در بازار وجود دارد، نمیتوان برای امروز بازار اهن پیش بینی ارائه داد.

آنچه که مشخص هست، بالا رفتن قیمت هاست. نکته جالبی که وجود دارد، پیش بینی ای است که در روز گذشته در ارتباط با قیمت نبشی و ناودانی عنوان کرده بودیم. طبق این پیش بینی اعلام شده بود که : " در ارتباط به قیمت نبشی ها و قیمت ناودانی می توان اعلام کرد که قیمت ها ثابت بود و کوچیک ترین تغیر و نوسانی نداشت. پیش بینی میشود اگر روند قیمت ها از حالت صعودی خارج نشد و قیمت ها به حالت ثابت بر نگشت، قیمت نبشی و ناودانی هم به زودی کمی افزایش خواهد یافت. ​ "

در روز گذشته نیز به دلیل آنکه قیمت تیرآهن و میلگرد مجددا افزایش یافت و شاهد ثابت بودن قیمت ها در بازار نبودیم، قیمت نبشی و ناودانی ها نیز افزایش یافت. نبشی آریان فولاد - شکفته - جاوید بناب و ظهوریان افزایش قیمت داشت. قیمت نشی های ناب تبریز ثابت بود. قیمت تیرآهن در روز گذشته 5 الی 10 تومان دیگر نیز افزایش داشت . گفتنی است که تیرآهن های ذوبی و متفرقه برای باری دیگر بالا رفتن قیمت ها را تجربه کردند.

قیمت میلگرد نیز مانند روز های گذشته با 20 الی 50 تومان افزایش همراه بود. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها