کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سبد کالای دوم امسال توزیع نمی‌شود


کد خبر : ۳۷۳۵شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۳۸:۴۶۳۲۱۵ بازدید

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان با بیان اینکه سبد کالای دوم تا پایان سال جاری توزیع نمی‌شود، گفت: تقسیم بندی و نوبت‌بندی خانوارها برای دریافت سبد کالا برای جلوگیری از ازدحام انجام شد.

محمد جلیلیان در خصوص آخرین وضعیت توزیع سبد کالا اظهار داشت: توزیع سبد کالا در فروشگاه‌های توزیع شده ادامه دارد و ما به عنوان اتحادیه فرهنگیان از 2 میلیون و 770 هزار خانواری که سهمیه ما بوده تا این لحظه 2 میلیون و 200 هزار خانوار سبد کالا دریافت کرده‌اند و مابقی را هم تا 20 اسفندماه توزیع خواهیم کرد.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های مصرف فرهنگیان کشور ادامه داد: البته در این دوره ما به همه اقشار اعم از فرهنگی و غیرفرهنگی توزیع سبد را انجام دادیم.

وی در خصوص زمان حضور خانوارهای مشمولان بالای 4 نفر یا زیر 4 نفر برای دریافت کالا گفت: ما در این خصوص مسئولیت نداریم و فقط از رسانه‌ها می‌شنویم اما این تقسیم‌بندی زمانی به عنوان راهکاری برای جلوگیری از ازدحام انجام شده است.جلیلیان درباره زمان توزیع سبد کالای دوم دولت گفت: طبق اطلاعاتی که ما داریم تا پایان امسال سبد دوم توزیع نمی‌شود.

این فعال بخش تعاون از تعاونگران خواست تا برای حمایت از دولت و تولید و اشتغال و توزیع بهینه منابع بین اقشار مختلف از دریافت یارانه نقدی در سال آینده خودداری کنند.وی همچنین گفت:‌ توزیع انواع کالا و لوازم خانگی در تعاونی‌های مصرف پس از توزیع سبد کالا تا پایان سال ادامه خواهد یافت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها