کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مالیات بر ارزش افزوده در سال 93 تعیین شد


کد خبر : ۳۶۸۵چهارشنبه، ۷ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۰:۰۷۷۰۸۰ بازدید

رئیس سازمان امور مالیاتی از افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال 93 به 8 درصد خبر داد .

رئیس سازمان امور مالیاتی از افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال 93 به 8 درصد خبر داد و گفت: در سال آینده نرخ این مالیات باید 7 درصد تعیین می شد، اما براساس مصوبه مجلس یک درصد اضافه شده به این نرخ، برای تامین هزینه‌های بهداشت و درمان مردم است.علی عسکری از افزایش نرخ مالیات بر ارزش افزوده در سال 93 به هشت درصد خبر داد و گفت: ما به عنوان مجری قانون موظفیم این مصوبه را اجرا کنیم.

رئیس سازمان امور مالیاتی کشور با بیان اینکه مطابق قانون مالیات بر ارزش افزوده در سال آینده نرخ این مالیات باید هفت درصد تعیین می شد، گفت: براساس مصوبه مجلس شورای اسلامی یک درصد اضافه شده به این نرخ، برای تامین هزینه های بهداشت و درمان مردم است. در اصلاحیه قانون مالیات بر ارزش افزود، نرخ مشخصی را پیشنهاد نداده ایم بلکه نقاط ضعف اجرای آزمایشی 5 ساله را اصلاح می کنیم.

معاون وزیر اقتصاد از اثربخشی قابل توجه مالیات بر ارزش افزوده در تحقق درآمدهای مالیاتی سخن گفت: 74 درصد از درآمدهای وصولی سالجاری مربوط مالیات بر ارزش افزوده است.

او با بیان اینکه در بسیاری از کشورهای پیشرفته، نرخ مالیات بر ارزش افزوده تا 23 درصد هم تعیین شده است، گفت: در کشور ما نرخ مالیات بر ارزش افزوده تا پایان برنامه پنجم هشت درصد است و ما هنوز پیشنهاد مشخصی را برای برنامه ششم توسعه ارایه نداده ایم و فعلا اصلاحات دیگری موردنیاز است که انجام شود اما اگر بنا باشد افزایشی صورت گیرد، ممکن است تغییر رویه ای در سایر نرخ ها داشته باشیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها