کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مشخصات گالکسی S5 , جدیدترین پرچمدار سامسونگ


کد خبر : ۳۶۲۵یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۱۸:۲۰۱۵۹۲۴ بازدید

در این مطلب قصد داریم نگاهی کلی به مشخصات Galaxy s5 بیندازیم و مشخصات سخت افزاری، ظاهری این گوشی را مورد بررسی قرار دهیم .
مشخصات گالکسی S5 , جدیدترین پرچمدار سامسونگمشخصات گالکسی S5 , جدیدترین پرچمدار سامسونگ

سامسونگ گلکسی S4 خود را در بهار 2013 معرفی کرد، که در زمان خود سروصدای زیادی هم به پا کرد اما حالا باید منتظر گلکسی S5 بود تا ببینم آیا با استقبال خوبی روبرو می شود.البته شواهد نشان می‌دهند که سامسونگ قصد دارد پرچمدار جدید خود را در دو نسخه استاندارد و پرایم روانه بازار کند. ظاهرا نسخه استاندارد از صفحه نمایش فول‌اچ‌دی یا 1920 در 1080 پیکسل بهره می‌برد اما نسخه پرایم به یک صفحه نمایش QHD یا 2560 در 1440 پیکسل مجهز شده است.

پردازنده 64 بیتی

اس 5 آیفون، اولین گوشی بود که از پردازنده 64 بیتی بهره می برد، سامسونگ نیز برای عقب نماندن در این رقابت احتمالا S5 خود را به یک پردازنده 64 بیتی تجهیز خواهد کرد. خود سامسونگ نیز در برنامه های خبری خود اعلام کرده بود که گوشی های که در آینده ساخته می شود به پردازشگر 64 بیتی مجهز خواهند بود.

دو مدل
سامسونگ دو مدل از S5 را با پردازنده های مختلف معرفی خواهد کرد. یکی از مدل ها دارای پردازشگر 64 بیتی Samsung Exynos 6 و مدل دیگر با پردازشگر Qualcomm’s Snapdragon 805 معرفی می شود.

اسکنر چشم

قرار بود GALAXY S4 از فناوری اسکن چشم برخوردار شود اما به دلایلی این امکان فراهم نشد. به نقل از ZDNet جانشین جدید خانواده اس به احتمال زیاد از فناوری اسکنر چشم برخوردار خواهد بود.

اسکنر اثر انگشت در دکمه Home

Galaxy s5 نیز مانند iPhone 5s از اسکنر اثر انگشت برخوردار خواهد بود. این گوشی احتمالا قادر به نگهداری هشت اثر انگشت متفاوت خواهد بود و کاربران بعد از ثبت نام می توانند از آن استفاده کنند. اسکنر این گوشی روی دکمه Home قرار دارد.

صفحه نمایشQuad HD

به گزارش SamMobile گلکسی S5 از یک صفحه نمایش 5.25 اینچی با رزولوشن 2560 x 1440 بهره خواهد برد.

نرم افزار صفحه هوشمند

تکنولوژی خانه های هوشمند چیز جدیدی نیست ولی این اولین باری است که آن را در گوشی های سرس گلکسی سامسونگ می بینیم . به احتمال زیاد Galaxy s5 اولین گوشی سامسونگ خواهد بود که از این تکنولوژی استفاده بهرمند خواهد شد.

بدنه فلزی

بدنه پرچم دار جدید سامسونگ به احتمال زیاد دیگر از جنس پلاستیکی نخواهد بود. به گزارش ETNews ، Galaxy s5 یک بدنه اسپورت از جنس آلومینیوم خواهد داشت که مخلوطی از ویژگی های Galaxy s4 و Xperia Z1 است و در برابر آب و گرد و غبار نیز مقاوم خواهد بود.

دوربین 16 مگاپیکسلی

Galaxy s5 با تکنولوژی ISOCELL لذت عکاسی با این گوشی را دو چندان کرده است به کمک این تکنولوژی شما شما می توانید عکس های دقیقی در محیط های کم نور و یا روشن بیندازید.دوربین اصلی این گوشی 16 مگاپیکسل و دوربین جلو 3.2 مگاپیکسلی است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها