کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اعلام تغییرات برخی نماد‌ها و پیش‌بینی سود شرکت‌ها


کد خبر : ۳۶۲۴یکشنبه، ۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۶:۳۸:۴۶۲۲۰۶ بازدید

برخی نمادهای بورسی و فرابورسی طی دو روز گذشته آخرین تحولات و تغییرات پیش‌بینی سود سال ۹۳ را اعلام کردند.

طی امروز و روز گذشته برخی نمادهای بورسی و فرابورسی در آخرین اطلاعیه‌های شفاف‌سازی خود و انتشار گزارشات مالی سال آینده آخرین تغییرات پیش‌بینی سود سال 93 را اعلام کردند.

بر اساس این گزارش سیمان فارس نو، برای سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند‌ماه 93 آخرین پیش‌بینی eps خود را با 10 درصد افزایش نسبت به سال گذشته 135 تومان و 8 ریال، چکارن(کارتن) نیز بدون تغییر محسوسی با افزایش 2 درصدی 78 تومان و 5 ریال، سیمان اصفهان با افزایش 5 درصدی 120 ریال و 5 تومان و شلعاب (لعابیران)نیز با افزایش یک درصدی نسبت به پیش‌بینی سال گذشته 140 تومان و 3 ریال اعلام کرده است.

همچنین کارت اعتباری ایران کیش و مخابرات به ترتیب با 15 و 17 درصد افزایش، 712 و 535 ریال آخرین پیش‌بینی سود هر سهم خود را برای سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند 93 اعلام کردند.

دتماد (تولیدمواداولیه‌داروپخش‌)، خنصیر(مهندسی نصیر ماشین)، سکرما(سیمان کرمان)، دفارا(داروسازی‌ فارابی‌) و شدوص(دوده‌ صنعتی‌ پارس‌) نیز به ترتیب پیش‌بینی خود را 375 تومان، 46 تومان، 126 تومان و 5 ریال، 175 تومان و 9 ریال و 312 ریال اعلام کردند.

در میان نمادهای دیگر سیمان خزر 40 درصد پیش‌بینی سود خود را افزایش داده و 112 تومان و 9 ریال و گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو نیز با 4 درصد افزایش پیش‌بینی سود خود برای سال مالی منتهی به بیست و نهم اسفند 93 را 534 ریال اعلام کرده است.

خموتور (موتورسازان‌تراکتورسازی‌ایران‌)، ختوفا (قطعات‌ اتومبیل‌ ایران‌)، کبافق (معادن‌ بافق‌)، بساما (بیمه سامان) به ترتیب پیش‌بینی سود خود را با 245 ریال، 84 ریال، 678 ریال و 372 ریال اعلام کرده‌اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها