کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دوربین‌هایی حرفه‌ای با قیمت مناسب


کد خبر : ۳۵۶۷چهارشنبه، ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۸:۳۷:۵۷۶۹۷۸ بازدید

شرکت Canon به تازگی محصولات جدیدش را به بازار انواع دوربین‌های عکاسی دیجیتال معرفی کرده است.

این شرکت که در نمایشگاه CES دو سال پیش اولین نسخه از دوربین PowerShot G1 X را معرفی کرد، حالا نسخه جدید آن را با نام G1 X Mark II به بازار معرفی کرده است.این دوربین دارای حسگر CMOS با وضوح 8/12 مگاپیکسل بوده و از لنزی با حداقل فاصله کانونی 24 میلی‌متری و حداکثر فاصله کانونی 120 میلی‌متری بهره می‌برد. این دوربین دارای نمایشگر LCD لمسی دستگاه با اندازه 3 اینچی است که تصاویر را با وضوحی بیش از یک میلیون نقطه در اینچ برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. 

پردازشگر تصویر این دوربین از نوع DIGIC 6 بوده و قابلیت فیلمبرداری full HD با فرمت MP4 و سرعت 60 فریم در هر ثانیه را به کاربرانش می دهد. این دوربین مبتنی بر NFC و Wi-Fi هم هست تا امکان اتصال و هماهنگ کردن دوربین با موبایل‌ها و تبلت‌ها را به کاربرانش بدهد. این دوربین همچنین از یک منظره‌یاب الکترونیک XGA هم بهره می‌برد که به صورت مجزا و به عنوان لوازم جانبی برای کاربران عرضه می‌شود.هر چند قیمت این لوازم جانبی اضافی هنوز مشخص نیست، اما شرکت Canon اعلام کرده است که دوربین G1 X mark II از ماه آوریل با قیمت 800 دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی می‌رسد.


 

شرکت Canon همچنین یک دوربین حرفه‌ای DSLR را هم به تازگی به بازار معرفی کرده است. این دوربین که با مدل Rebel T5 یا EOS 1200D به بازار معرفی شده است، در دسته دوربین‌های نیمه‌حرفه‌ای و ارزان قیمت این شرکت قرار می‌گیرد. دوربین Rebel T5 در واقع یکی از ارزان‌ترین دوربین‌های عکاسی با قابلیت تعویض لنز در بازار است که به عنوان جایگزینی برای دوربین مدل T3 این شرکت از این خانواده به بازار عرضه خواهد شد. این دوربین که در بازار جهانی با نام مدل EOS 1200D عرضه خواهد شد، از یک حسگرAPS-C CMOS با وضوح تصویر 18 مگاپیکسلی بهره می‌برد. این دوربین دارای پردازشگر تصویر DIGIC 4 بوده و حداکثر حساسیت آن در هنگام عکاسی به 12800 می‌رسد.

این دوربین امکان فیلمبرداری با وضوح full HD و سرعت 30 فریم را در هر ثانیه دارد و مجهز به قابلیت عکاسی پشت سر هم با سرعت 3 فریم در هر ثانیه است. این دوربین جدید امکان سازگاری با لنزهای سری EF و EF-S شرکت Canon را داشته و امکان اتصال فلاش‌های بی‌سیم سری E-TTL را هم دارد.شرکت Canon اعلام کرده است که این دوربین عکاسی جدیدش را از ماه مارس و با قیمت 450 دلار تنها برای بدنه به بازار عرضه خواهد کرد. این در حالی است که این شرکت همچنان به عرضه و فروش دوربین T3 با قیمت 510 دلار ادامه خواهد داد.




اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها