کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
ایرانیان خودروایرانیان خودرو

ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو سختگیرانه شد


کد خبر : ۳۴۲۷۴سه شنبه، ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴:۴۳۱۳۲۸ بازدید

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت:در سال جاری به دلیل سختگیرانه شدن شرایط و ضوابط ارزیابی های خدمات پس از فروش ...
ضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو سختگیرانه شدضوابط ارزیابی خدمات پس از فروش خودرو سختگیرانه شد

مدیرعامل شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران گفت:در سال جاری به دلیل سختگیرانه شدن شرایط و ضوابط ارزیابی های خدمات پس از فروش، بسیاری از نمایندگی های شبکه خدمات پس از فروش موفق به کسب رتبه نشده اند اما این امر به معنای نارضایتی مشتریان نیست.

اشکان گلپایگانی، با بیان این مطلب اظهار داشت: ویرایش چهارم شرایط و ضوابط ارزیابی شرکت‌های عرضه کننده خدمات پس از فروش با توجه به استانداردهای بسیار سختگیرانه نگارش شده است و انتظار نمی‌رفت که در ابتدای اجرایی شدن آن نمایندگی‌ها موفق به گذراندن تمامی ضوابط شوند.
وی افزود: در آخرین ارزیابی انجام شده، 41 شرکت خدمات پس از فروش و دو هزار و 500 نمایندگی مجاز مورد ارزیابی قرار گرفته اند. همچنین از یک میلیون و 100 مشتری و یک هزار و 878 نفر از مدیران نمایندگی های مجاز از عملکرد شرکت های عرضه کننده خودرو نظرسنجی به عمل آمده است.

گلپایگانی با اشاره به اینکه بر اساس این ارزیابی ها در بخش خودروهای سبک 4 شرکت موفق به کسب رتبه 2 شده اند، بیان کرد: نتیجه ای که در ارزیابی های انجام شده حاصل شد کاملاً منطقی بود و امید است در سنوات آتی با هم سطح شدن کیفیت ارائه خدمات نمایندگی ها با استانداردهای در نظر گرفته شده تعداد نمایندگی های رتبه یک افزایش یابد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها