کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شکارچی زنان با تفنگ ساچمه‌ای دستگیر شد!


کد خبر : ۳۳۲۰۹یکشنبه، ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۲:۳۷۱۹۷۶ بازدید

علیشپور از دستگیری عامل آزار و اذیت زنان در شهرستان پاکدشت خبرداد وگفت: متهم با نصب دوربین در تفنگ ساچمه ای به آزار و اذیت زنان در سطح شهر اقدام می کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از دستگیری عامل آزار و اذیت زنان در شهرستان پاکدشت خبرداد  وگفت: متهم با نصب دوربین در تفنگ ساچمه ای به آزار و اذیت زنان در سطح شهر اقدام می کرده است.

وی با اعلام این خبر گفت: روز پنجشنبه هفته گذشته چهار خانم به صورت متوالی به بیمارستان مراجعه و اعلام کردند که در یک لحظه متوجه سوزشی از ناحیه پا شده اند که در بررسی های اولیه مشخص شد  با  تفنگ ساچمه ای تیراندازی شده و به پای آنان برخورد کرده است.

این مقام قضایی افزود: با همکاری پلیس اطلاعات امنیت و راهنمایی یکی از افراد آسیب دیده موضوع مورد بررسی قرار گرفت و از تمامی منازل مناطق  بازرسی بعمل آمد که در نهایت از دو منزل دو تفنگ ساچمه ای کشف شد.

علیشپور در ادامه بیان کرد : دراین رابطه زاویه تیراندازی ها در نظرگرفته شد و فردی که به تیراندازی اقدام کرده بود شناسایی و دستور بازداشت وی صادر شد. 

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان پاکدشت اضافه کرد: این فرد به جرم ارتکابی اعتراف کرد و با صدور قرار وثیقه روانه زندان شده است.  



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها