کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رونمایی LG از نسل جدید اسپیکر


کد خبر : ۳۲۰۴۸یکشنبه، ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸:۴۷۳۲۸۵ بازدید

شرکت ال‌جی با معرفی جدیدترین نسل اسپیکرهای خود، مخاطبان را هیجان زده کرد. این شرکت با انتشار تصاویری از این اسپیکرهای معلق ثابت کرد که ...
رونمایی LG از نسل جدید اسپیکررونمایی LG از نسل جدید اسپیکر

شرکت ال‌جی با معرفی جدیدترین نسل اسپیکرهای خود، مخاطبان را هیجان زده کرد. این شرکت با انتشار تصاویری از این اسپیکرهای معلق ثابت کرد که رقیبی جدی برای شرکتهای مشهور فناوری در دنیاست.

از قابلیت‌های مفید این اسپیکر میتوان به امکان اتصال همزمان به دو دستگاه پخش موسیقی، اتصال به سیستم‌های صوتی از طریق بلوتوث و پخش صدا به شکل 360 درجه اشاره کرد.

این سیستم پخش صوتی سحرانگیز تا 10 ساعت قابلیت فعالیت مداوم دارد و به هیچ سیم یا اتصال برق مستقیمی نیاز ندارد. یکی از جذابترین ویژگی‌های این محصول به شیوه خاموش شدن آن مرتبط است. درواقع هنگامی که شارژ باتری اسپیکر تحلیل میرود و دستگاه در آستانه خاموشی است، اسپیکر آرام آرام پایین آمده و در آشیانه خود قرار میگیرد.

نکته مهمتر به شارژ دستگاه مرتبط است. دراقع نیازی نیست که کاربر هر بار برای شارژ مجدد اقدام کند، بلکه پس از پایان شارژ و پایین آمدن اسپیکر در آشیانه به طور خودکار شارژ مجدد میشود.

از دیگر مزیت‌های مفید این دستگاه امکان پخش صدای BASS قدرتمند و در نتیجه لذت بردن از موسیقی‌های ریتمیک است. پیشبینی میشود فروش این محصول جذاب و کارآمد بالا باشد و با استقابل مناسب مخاطبان همراه شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها