کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طرح ترافیک از امروز به محدوده زوج و فرد گسترش می‌یابد


کد خبر : ۳۱۹۹۵شنبه، ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۵۸:۰۲۵۵۹ بازدید

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به مصوبه روز پنج شنبه کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا گفت: بر این اساس محدوده طرح ترافیک از روز شنبه ...

رئیس پلیس راهور تهران با اشاره به مصوبه روز پنج شنبه کمیته هماهنگی شرایط ویژه آلودگی هوا گفت: بر این اساس محدوده طرح ترافیک از روز شنبه 11 دی ماه به محدوده زوج و فرد گسترش می‌یابد.

به گزارش ایران‌جیب از پایگاه خبری پلیس، سردار "محمدرضا مهماندار" افزود: بر اساس این مصوبه ، از روز شنبه تا سه‌شنبه این هفته محدوده طرح ترافیک پایتخت به محدوده طرح زوج و فرد گسترش می‌یابد و ساعت اجرای آن نیز تا ساعت 19 خواهد بود.

وی با اشاره به این که فروش طرح ترافیک‌های روزانه از این هفته متوقف می‌شود، افزود: در عین حال تیم‌های ویژه پلیس راهور تهران نیز با استقرار در مبادی طرح زوج و فرد و داخل محدوده ضمن برخورد با خودروهای غیرمجاز ورودی، برخورد با خودروهای فاقد معاینه فنی، دودزا و پلاک مخدوش را تشدید خواهند کرد.

رئیس پلیس راهور تهران از شهروندان تهرانی خواست با توجه به پیش‌بینی افزایش غلظت آلاینده‌های هوا از روز شنبه تا اواسط هفته تا حد امکان از خودروهای حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها