کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آشنایی با موبایل لوکس و 120 میلیون تومانی شرکت گرسو


کد خبر : ۳۱۸۵۵دوشنبه، ۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸:۴۷۵۷۲۲ بازدید

شرکت گرسو یکی از سازندگان گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی گران قیمت و خاص برای ثروتمدان است. این شرکت از گوشی جدیدی با نام ...
آشنایی با موبایل لوکس و 120 میلیون تومانی شرکت گرسوآشنایی با موبایل لوکس و 120 میلیون تومانی شرکت گرسو

شرکت گرسو یکی از سازندگان گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی گران قیمت و خاص برای ثروتمدان است. این شرکت از گوشی جدیدی با نام Meridian Diamond Edition رونمایی کرده است که از تیتانیوم و الماس ساخته شده است.

شرکت روسی گرسو (Gresso) که در حوزه ساخت گوشی‌های گران قیمت و خاص فعالیت می‌کند، محصولی جدید را با نام Meridian Diamond برای افراد ثروتمند طراحی و به صورت محدود تولید کرده است. این گوشی یک گوشی کلاسیک همراه با کلیدهایی فیزیکی است که با تکنولوژی بسیار بالا و استفاده از مواد لوکس و تجملاتی با طراحی دقیق و استادانه ساخته شده است. اگر نگاهی به گوشی Meridian Diamond از شرکت گرسو بیندازید، کیبورد این گوشی شما را به خود جذب می‌کند چرا که هر کلید به صورت جداگانه با الماس و روکش تیتانیومی درجه 5 که بسیار اعلا است، طراحی شده است. همچنین در بدنه این موبایل از تیتانیوم استفاده شده است که باعث شده ظاهر آن بسیار لاکچری باشد.

موبایل لوکس-شرکت گرسو
گوشی مریدن دایموند در مدل بدنه تیتانیومی دارای یک کیبورد استیل ضد زنگ است در حالی که مدل با بدنه مشکی دارای یک صفحه کلید طلایی است. موبایل Meridian Diamond به صورت محدود و در 450 نسخه با قیمت 30 هزار دلاری تولید شده است و از 26 دسامبر (6 دی ماه) پیش فروش این محصول به صورت رسمی آغاز خواهد شد. گفتنی است که مونتاژ و تولید هر عدد موبایل مریدن دایموند نیاز به صرف 18 ساعت زمان دارد.

شرکت گرسو که در کشور روسیه فعالیت می‌کند، حدود دو ماه گذشته و در ماه اکتبر در حال کار بر روی آیفون 7 تجملاتی با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم مشکی با طراحی‌های هندسی حک شده و پوشیده شده با 11 الماس بود و حالا 999 نسخه از این گوشی ثروتمندانه با قیمت 5900 دلار چیزی در حدود 20 میلیون تومان ساخته شده است. همچنین گوشی لاکچری آیفون 7 دیاموند این شرکت که با 1450 عدد الماس سیاه و بدنه‌ای از جنس تیتانیوم درجه 5 ساخته شده است، 500 هزار دلار آمریکا قیمت دارد. در واقع تنها هدف این شرکت روسی سیراب کردن ثروتمندان با موبایل‌هایی خاص و عجیب است.

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها