کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انتقاد پلیس به اظهارات یک مقام قضایی در مورد ثبت نقل و انتقال سند خودرو


کد خبر : ۳۱۸۱۲یکشنبه، ۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۴:۳۶۸۸۳ بازدید

روابط عمومی معاونت اجتماعی ناجا در واکنش به سخنان حجت الاسلام الله ورد مقدسی فر، معاون سابق قضایی دیوان عدالت در مورد ثبت نقل و ...

روابط عمومی معاونت اجتماعی ناجا در واکنش به سخنان حجت الاسلام الله ورد مقدسی فر، معاون سابق قضایی دیوان عدالت در مورد ثبت نقل و انتقال خودرو در فضای مجازی اعلام کرد: وی هشت سال پیش بازنشسته شد و انتشار این گونه اخبار ناصحیح خلاف اصول اطلاع رسانی است.

در شبکه های مجازی خبری به نقل از معاون سابق قضایی دیوان عدالت اداری ، آقای مقدسی فرمبنی براینکه مطابق رای دیوان عدالت اداری ثبت نقل و انتقال خودرو فقط باید در دفاتر اسناد رسمی انجام شود و بنابراین ثبت آن ها در مراکز راهور خلاف مقررات و فاقد اعتبار است، منتشر شده بود.

براساس این گزارش، برابر بررسی های به عمل آمده مشخص شد مساله طرح شده مربوط به اختلاف موضوع اجرای ماده 29 قانون رسیدگی به تخلفات نبوده است؛ ضمن آن که معاون قضایی دیوان عدالت آقای مقدسی فر نیز حدود 8 سال پیش به شرف بازنشستگی نایل شده اند و در حال حاضر حجت الاسلام و المسلمین باقری، تصدی این عنوان را دارند.

این گزارش افزود:‌بی شک برخی از افراد ذینفع در این ماجرا به دنبال فرا فکنی موضوعات قدیمی که صحت قانونی نیز ندارد، هستند تا شاید به مقاصد خویش دست یابند؛ به نظر می رسد افرادی که ایجاد شایعه و اکاذیب منتشره منفعت آنها را تامین می کند به جای تنویر افکار عمومی با تقلب به فکر سود جویی خود بوده ند و از هیچ اقدامی جهت حفظ منافع خود فرو گذار نمی کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها