کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

10 نفر در یک نزاع خانوادگی در کرمان کشته شدند


کد خبر : ۳۱۷۵۸جمعه، ۳ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۴:۴۱۱۴۱۸ بازدید

دستگاه قضایی از رسیدگی به حادثه روستای جهان‌‌آباد شهرستان فهرج خبر داد. رئيس دادگاه عمومی فهرج می‌گوید، یک مرد به دلیل ...

دستگاه قضایی از رسیدگی به حادثه روستای جهان‌‌آباد شهرستان فهرج خبر داد. رئيس دادگاه عمومی فهرج می‌گوید، یک مرد به دلیل اختلافات خانوادگی وارد منزل پدر همسر خود شده و همه را به گلوله بسته است.

ابوذر داوریان، رئيس دادگاه عمومی شهرستان فهرج استان کرمان در گفت‌وگو با خبرگزاری قوه قضائیه (میزان) گفت، ۱۰ نفر از اهالی یک خانواده و همسایگانش در روستای جهان‌آباد، از توابع شهرستان فهرج به قتل رسیده و چهار نفر هم مجروح شدند که اکنون در بیمارستان پاستور بم بستری هستند.

داوریان ادامه داد، دستورات قضایی لازم جهت دستگیری به قتل صادر شده و رسیدگی به این پرونده با جدیت در دستور کار دستگاه قضایی قرار گرفته است.

او انگیزه وعلت اصلی این حادثه را اختلافات خانوادگی نامیده که قاتل با همسر وخانواده او داشته است.

به گفته او، قاتل که "ش. ن." نام دارد مردی ۲۶ ساله با سابقه کیفری است. او از یک سال و نیم قبل با دخترخاله خود به نام "ر. د." ازدواج کرده و از ابتدای زندگی مشترک با همسرش دچار اختلافات متعدد زناشویی بوده است.

این جوان پنج‌شنبه دوم دی‌ماه (۲۲ دسامبر) حوالی ساعت ۵ تا ۶ بعد از ظهر عازم منزل پدر همسر خود شده و اقدام به تیراندازی به سمت در منزل و قتل پدر همسرش می‌کند.
این مقام قضایی افزود: «قاتل سپس به داخل منزل می‌رود و تمامی افراد داخل خانه به غیر از همسرش را به گلوله می‌بندد که متاسفانه با توجه به اینکه تعدادی از همسایگان نیز برای عیادت یک بیمار در داخل خانه بوده‌اند آمار کشته‌ها افزایش یافته است.»

برخی از خبرگزاری‌های سلاح مهاجم را کلاشنیکف اعلام کرده‌اند. خبرهای اولیه حاکی از این بود که مهاجم خواستگاری بوده که از خانواده دختر مورد علاقه خود جواب رد شنیده است.

بر مبنای گزارش میزان، ۱۰ نفر ازجمله پدر، مادر، تعدادی از فرزندان و همسایگان خانواده به قتل می‌رسند و ۴ نفر نیز زخمی شده‌اند.

خلیل همایی راد، مدیر کل امنیتی و انتظامی استانداری کرمان نیز در گفت‌وگو با خبرگزاری ایسنا این حادثه را تأیید کرد و گفت، جهل و فقر فرهنگی باعث بروز این جنایت در فهرج شد.

فهرج یکی از مناطق دورافتاده شرق استان کرمان است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها