کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نوستالژی بیوک 8 سیلندر پدربزرگ تا بیوک 2017


کد خبر : ۳۱۳۲۸پنجشنبه، ۲۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۸:۴۷۵۵۷۸ بازدید

بیوک یکی از محبوبترین برندهای خودرویی در امریکا، مدل 2017 خود را به بازار عرضه کرد.
نوستالژی بیوک 8 سیلندر پدربزرگ تا بیوک 2017نوستالژی بیوک 8 سیلندر پدربزرگ تا بیوک 2017

بیوک یکی از محبوبترین برندهای خودرویی در امریکا، مدل 2017 خود را به بازار عرضه کرد.

پدرها و پدربزرگها، مدلهای قدیمی و لوکس بیوک را در ابتدای انقلاب به یاد دارند؛ بیوک مدل 2017 خود را با نام لاکراس ارائه کرد. ظاهر نسل سوم لاکراس درازتر، پهن‌تر و کوتاهتر از نسلهای قبلی است؛ وزن این مدل نیز 136 کیلوگرم کاهش یافته و بهره‌گیری از جاذبهای صدا و نویز، کابینی بی‌صدا و آرام را به ارمغان آورده است.

لاکراس جدید سدانی دیفرانسیل جلو است؛ اما در نمونه‌های سفارشی خریداران می‌توانند لاکراس را به سیستم 4 چرخ متحرک مجهز کنند.

buick-laCrosse 2017

پیشرانه این خودرو، یک موتور 3.6 لیتری 6 سیلندر V شکل و کاملاً جدید است. این پیشرانه با استفاده از «سیستم حرکت/ توقف»، مصرف سوخت مناسبی خواهد داشت. جنرال‌موتورز اعلام کرده این پیشرانه قادر است 305 اسب‌بخار (227 کیلووات) قدرت و 363 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

buick-laCrosse 2017

داخل خودرو نسبت به نمونه‌های قبل تغییر کرده و بازطراحی شده و با استفاده از چرم، چوب و مواد باکیفیت، به شکل زیبایی تزئین شده است. اتاق بیوک 2017 به دلیل بهره‌گیری از پیشرانه کم سروصدا و استفاده از مواد عایق در دربها، شیشه‌ها و درزهای بدنه، کابین راحتی دارد. برای تزئینات داخلی، سه تریم مختلف فراهم شده و همه آنها از سیستم روشنایی محیط با نام «ماه روشن» برخوردارند. همچنین لاکراس از سیستم تهویه مطبوع با قابلیت تنظیم دو منطقه‌ای، سیستم صوتی پیشرفته، فرمان گرم‌شونده و سانروف بهره می‌برد.

نسخه‌ بسیار لوکس‌تر از بیوک لاکراس 2017 وجود دارد که برای کشورهای خاصی مانند چین عرضه می‌شود. تریمهای بالاتر لاکراس مخصوص آمریکا صندلیهای جلوی ماساژور دار را ارائه می‌دهد.

buick-laCrosse 2017



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها