کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اسیدپاشی به 3 عضو خانواده در اهواز


کد خبر : ۳۱۲۹۸شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۷:۱۲۹۰۶ بازدید

3 عضو یک خانواده در اهواز مورد اسید پاشی قرار گرفتند و پدر خانواده به دلیل وخیم بودن وضعیت جسمانی در بیمارستان سوانح و سوختگی ...

3 عضو یک خانواده در اهواز مورد اسید پاشی قرار گرفتند و پدر خانواده به دلیل وخیم بودن وضعیت جسمانی در بیمارستان سوانح و سوختگی آیت ا... طالقانی اهواز بستری است.
 
رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت ا... طالقانی اهواز در خصوص مصدومی که به دلیل اسید پاشی دچار سوختگی شده گفت: سه مصدوم عصر 16 آذر بر اثر سوختگی با اسید به این بیمارستان مراجعه کردند که یک مرد 38 ساله با 38 درصد سوختگی در صورت و قسمت فوقانی بدن یکی از مصدومان بود و بلافاصله بستری و توسط جراح پلاستیک، عمومی، متخصص چشم، پوست، عفونی ویزیت شد.

زهرا بزرگ زاده افزود: بیمار هم اکنون در این بیمارستان زیرنظر است و مراقبت ها و اقدامات اولیه درمانی انجام و روزانه توسط چشم پزشک ویزیت می شود.
وی ادامه داد: این فرد در فهرست اعمال جراحی است و این هفته دو عمل جراحی بر روی وی انجام می شود ضمن اینکه این بیمار نیاز به پیوند پوست دارد. 

بزرگ زاده گفت: دو مصدوم دیگر به نام فاطمه هاشمی 23 ساله که ادعا می کند همسر وی است به میزان دو درصد به صورت پراکنده دچارسوختگی شده که به صورت سرپایی ادامه درمان داده و مرتب به کلینیک سوختگی بیمارستان مراجعه می کند. 

رئیس بیمارستان سوانح و سوختگی آیت ا... طالقانی اهواز اظهار کرد: کودک یک و نیم ساله آنها نیز به نام سید یوسف موسوی از ناحیه کف هر دو پا دچار سوختگی به میزان یک درصد شده و 24 ساعت بستری بود.

وی اضافه کرد: از آنجا که زخم های وی عمیق نبود پس از انجام اقدامات درمانی اولیه، برای ادامه درمان به کلینیک سوختگی آورده می شود.

سرهنگ علی قاسم پور معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان نیز در این باره گفت: موردی مبنی بر اسید پاشی در منطقه عامری اهواز به ما اعلام نشده و هنوز هیچ شکایتی نیز دریافت نکرده ایم.
اواخر مهر گذشته نیز جوانی 25 ساله در شهر گتوند خوزستان قربانی اسید پاشی شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها