کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دایملر بزرگ‌ترین خودروساز لوکس جهان در سال 2016 میلادی


کد خبر : ۳۱۲۸۰یکشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۳:۴۷۲۱۸۳ بازدید

«دیتر زتچه » مدیر اجرایی گروه خودروسازی که به تولید خودروهای برند مرسدس بنز می پردازد معتقد است که شرکت متبوعش در نهایت عنوان ...
دایملر بزرگ‌ترین خودروساز لوکس جهان در سال 2016 میلادیدایملر بزرگ‌ترین خودروساز لوکس جهان در سال 2016 میلادی

«دیتر زتچه »  مدیر اجرایی گروه خودروسازی   که به تولید خودروهای برند مرسدس بنز می پردازد معتقد است که شرکت متبوعش در نهایت عنوان بزرگ ترین خودروساز سال 2016 میلادی را به خود اختصاص خواهد داد.

در همین راستا مدیر اجرایی   طی سخنانی اعلام کرد:  « ما در سال جاری میلادی عنوان بزرگ ترین تولید کننده خودروهای لوکس جهان را تصاحب خواهیم کرد .» 

وی ادامه داد: « در صورت تحقق این امر   چهار سال زودتر از برنامه ریزی های صورت گرفته به هدف خود در زمینه تصاحب رتبه نخست تولید خودروهای لوکس در جهان خواهد رسید.» این سخنان در حالی از سوی آقای زتچه مطرح می شود که پیش از این گروه خودروسازی   از برنامه ریزی خود برای بدل شدن به نخستین خودروساز لوکس جهان در سال 2020 میلادی خبر داده بود که در صورت تحقق پیش بینی مدیر اجرایی آن، این شرکت از جدول زمان بندی خود در زمینه توسعه و افزایش تولید محصولات لوکس جلوتر خواهد بود.

«دیتر زتچه »  در رابطه با موفقیت   در دستیابی به هدف خود اظهار داشت: « هنگامی که در سال 2011 اعلام کردیم قصد داریم تا سال 2020 به بزرگ ترین خودروساز لوکس جهان بدل شویم بسیاری در آن جلسه نسبت به این هدف تردیدهای جدی داشتند. اما هم اکنون ما در آستانه دستیابی به هدف مان هستیم و این اتفاق چهار سال زودتر از زمان پیش بینی شده رخ داده است.

زتچه ادامه داد: « پس از سال 2005 میلادی برند مرسدس بنز مجددا به صدر جدول تولیدکنندگان خودروهای لوکس جهان بازخواهد گشت و رقیب قدرتمند خود BMW را پشت سر خواهد گذاشت. »   

مدیر اجرایی گروه خودروسازی   که در جریان کنفرانسی در شهر فرانکفورت سخنرانی می کرد، اظهار داشت:  « مرسدس بنز در سال جاری و پس از مدت ها توانست بیش از 2 میلیون دستگاه خودرو را تولید و روانه بازارهای جهانی کند که این میزان برند مشهور و محبوب آلمانی را از دیگر رقبای آلمانی خود نظیر BMW و Audi پیش انداخته است .»

در همین ارتباط و براساس آمارهای منتشر شده، در 10ماه نخست سال 2016 میلادی، میزان فروش مرسدس بنز با رشدی 12درصدی روبه رو شده و به یک میلیون و 710هزار دستگاه رسیده است. این رشد در شرایطی تحقق یافته است که BMW و Audi به ترتیب با تولید یک میلیون و 640 هزار و یک میلیون و550 هزار دستگاه خودرو در رتبه های دوم و سوم قرار گرفته اند. 

در ماه نوامبر سال جاری و طبق اعلام رسمی مرسدس بنز، فروش محصولات این شرکت سیر صعودی خود را حفظ کرده و میزان فروش این برند لوکس به یک میلیون و 890 هزار دستگاه رسیده است. انتشار این آمار در حالی صورت می پذیرد که BMW و Audi هنوز آمارهای رسمی فروش خود در ماه نوامبر را منتشر نکرده اند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها