کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سفر به تهران برای سرقت‌های میلیاردی


کد خبر : ۳۱۲۵۶شنبه، ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۱:۲۶۷۸۹ بازدید

چهار مرد تبهکارکه آخر هفته‌ها برای سرقت به پایتخت می‌آمدند، وقتی موفق به رمزگشایی گاوصندوق‌ها نمی‌شدند، گاوصندوق ها را همراه خود ...

گروه حوادث - چهار مرد تبهکارکه آخر هفته‌ها برای سرقت به پایتخت می‌آمدند، وقتی موفق به رمزگشایی گاوصندوق‌ها نمی‌شدند، گاوصندوق ها را همراه خود می‌بردند. آنها در برخی سرقت‌ها روی آیینه خانه مالباختگان با ماژیک می‌نوشتند: «ما بازهم برمی‌گردیم، منتظرمان باشید.»

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، چندی پیش زن میانسالی در تماس با پلیس 110 از دستبرد به خانه‌اش در شمال تهران خبر داد. او به پلیس گفت: «شب گذشته به خانه یکی از دوستانم رفته بودم و امروز که برگشتم متوجه سرقت گاو صندوق خانه‌ام شدم. داخل آن هم حدود یک میلیارد تومان برلیان و جواهرات متعلق به فرزندانم بود که در خارج از کشور زندگی می‌کنند و طلا وجواهرات‌شان نزد من امانت بود.»کارآگاهان پس از بررسی خانه مورد نظرپی بردند دزدان حرفه‌ای با اطمینان از خالی بودن خانه و پس از شکستن قفل در ورودی وارد خانه ویلایی شده و سرقت را براحتی انجام داده‌اند.درحالی که بررسی‌ها برای دستگیری عاملان سرقت میلیاردی آغاز شده بود، شکایتی مشابه به پلیس رسید. این بار مرد میانسالی از سرقت گاوصندوق خانه و یلایی‌اش خبرداد. ضمن اینکه سارقان با ماژیک قرمز روی آیینه خانه نوشته بودند: «ما بازهم برمی گردیم منتظرمان باشید.»با اعلام چند شکایت مشابه، کارآگاهان که دریافته بودند با یک باند حرفه‌ای روبه‌روهستند پس از بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف یکی ازخانه‌های ویلایی موفق به کشف تصاویر متهمان فراری شدند.

با به‌دست آمدن این سرنخ، کارآگاهان به سراغ آلبوم متهمان سابقه دار رفته و پس از تطبیق چهره‌های به‌دست آمده هویت تبهکاران را شناسایی کردند.

بدین ترتیب آنها با ردیابی‌های گسترده پلیسی سرانجام مخفیگاه متهمان را شناسایی ودرعملیاتی ضربتی همگی را دستگیرکردند. آنها در بازجویی‌ها گفتند: «ما چهار بچه محل سابقه دار هستیم که روزهای پایان هفته از شهرستان راهی تهران شده و پس از پرسه زنی درخیابان‌های شمال شهر و شناسایی خانه‌های ویلایی خالی ازسکنه نقشه سرقت هایمان را اجرامی کردیم. اگر می‌توانستیم، در گاوصندوق‌ها را باز کنیم که هیچ، اما اگر موفق نمی‌شدیم گاوصندوق را به مخفیگاهمان برده و در آنجا قفلش را می‌شکستیم. در بعضی از سرقت هایمان برای آنکه هیجان را بیشتر کنیم و از طرفی صاحب خانه بترسد، با ماژیک روی آیینه خانه‌ها می‌نوشتیم دوباره برمی‌گردیم.

با اعتراف‌های دزدان سابقه دار، بازپرس دادسرای مبارزه با سرقت دستور تحقیقات ویژه ازمتهمان را صادرکرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها