کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تجهیز نگین سرویس برای رنوهای وارداتی


کد خبر : ۳۱۰۲۶یکشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶:۴۹۳۷۹۷ بازدید

وقتی پای خودروهای وارداتی به بازار ایران باز شد، همه چیز خوب بود به جز ترس از خدمات پس از فروش. در روزهای اول کمتر شرکت واردکننده ای به مشتریان خود ...

تجهیز نگین سرویس برای رنوهای وارداتی

وقتی پای خودروهای وارداتی به بازار ایران باز شد، همه چیز خوب بود به جز ترس از خدمات پس از فروش. در روزهای اول کمتر شرکت واردکننده ای به مشتریان خود خدمات پس از فروش خوبی ارائه می داد. بعد از مدتی شاهد بودیم سطح این نوع خدمات ارتقا پیدا کرد و با توجه به فروش شرکت ها، مشتریان سرویس های خوبی را دریافت می کردند. ولی امروز بحث رقابت شرکت های معتبر واردکننده فراتر از تبلیغات و آمار فروش رفته و برای جذب مشتری به دنبال جلب رضایت حداکثری آن ها هستند. رضایتی که گاهی به مشتریان خدمات نوین را ارائه می دهد.

شرکت نگین خودرو ، نماینده رسمی رنو فرانسه در ایران، با خدمتی جدید توانسته نظر مشتریان خود را جلب و به سمت خشنودی آن ها حرکت کند. «نگین سرویس» به عنوان یکی از جدیدترین خدمات نگین خودرو شناخته می شود و سطح بالاتری از خدمات پس از فروش را به مشتریان این شرکت ارائه می دهند.

امروزه مالکان خودروهای نگین خودرو، برای انجام سرویس های دوره ای نیازی به رزروهای پیاپی نمایندگی ندارند. بلکه با تماس با مرکز نگین سرویس، می توانند خدمات سرویس های دوره ای، رفع ایراد و... را در محل مورد نظر خود بدست آورند. به بیان ساده تر، مشتری می تواند خدمات سرویس دوره ای خودرو را در محل کار خود از شرکت نگین خودرو دریافت کند یا وقتی به مرکز خریدی می رود، در زمانی که خودرو در پارکینگ است، واحد نگین سرویس خدمات لازم را به خودروی او ارائه دهد.

تجهیز نگین سرویس برای رنوهای وارداتی

جالب است بدانید این سبک از خدمات نگین خودرو، بهای اضافه ای برای مشتری ندارد و حتی برخی از این خدمات ویژه به صورت رایگان انجام می شود. امروز خریداران خودروهای رنو از نگین خودرو، در کنار رضایت از اصالت و اعتبار خودروی خود، با خدمات جدید این شرکت سطح بالایی از اعتبار یک برند اروپایی را در ایران تجربه می کنند. نگین خودرو در راستای اهداف رنو فرانسه با سبک جدید خدمات خود به مشتریان توانسته نظر آن ها را هرچه بیشتر از قبل به سمت خود جلب کند.

رضایتمندی مشتری، هدفی متفاوت در بحث جذب مشتری است و باعث می شود در آینده مشتریان وفادار به یک شرکت افزایش پیدا کند. آمار فروش و واردات نگین خودرو نشان می دهد که این شرکت قدم در راه درستی گذاشته و توانسته رکورد رضایت مشتری، فروش چند ماهه و تحویل خودروها را با سبک جدید فعالیت خود، به ارمغان بیاورد. این روزها خودروهای داستر و تندر90 پیکاپ نگین سرویس به صورت 24 ساعته به مشتریان خدمات می دهند. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها