کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

G3 ال‌جی با نمایشگر 5.5 اینچی


کد خبر : ۳۰۹۵یکشنبه، ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۷:۱۹:۲۱۷۳۴۹ بازدید

به گفته منابع آگاه گوشی هوشمند LG G3 در تاریخ 17 می عرضه می‌شود؛ این در حالی است که گوشی G2 نخستین بار در سپتامبر 2013 به دست کاربران جهانی رسید.
G3 ال‌جی با نمایشگر 5.5 اینچیG3 ال‌جی با نمایشگر 5.5 اینچی

بهترین گوشی هوشمند شرکت ال‌جی G2 نام دارد و شایعات منتشر شده بر آن است که این شرکت کره‌ای قصد دارد در سال 2014 میلادی مدل بعدی آن را به همراه دیگر گوشی‌های جدید خود روانه بازار کند.

ال‌جی در حال کار کردن روی مدل بعدی گوشی هوشمند Optimus G Pro است که پیش‌بینی می‌شود در کنگره جهانی تلفن همراه موسوم به MWC 2014 از آن رونمایی شود و البته به صورت همزمان گوشی هوشمند G3 نیز توسعه می‌یابد.این شرکت در سال 2013 میلادی از گوشی هوشمند G2 رونمایی کرد و در حالی که شرکت‌های سونی، HTC و سامسونگ در فصل نخست سال قبل بهترین محصولات خود را روانه بازار کردند، ال‌جی این گوشی هوشمند را در ماه آگوست عرضه کرد.اما پیش‌بینی شده است که زمان عرضه مدل جدید این محصول در سال جاری میلادی تغییر کند و این طور که روزنامه کره‌ای Asiae توضیح داده است، این گوشی هوشمند امسال در زمان متفاوت به دست کاربران جهانی می‌رسد.

به گفته منابع آگاه گوشی هوشمند LG G3 در تاریخ 17 می عرضه می‌شود و این در حالی است که گوشی G2 نخستین بار در سپتامبر 2013 به دست کاربران جهانی رسید. در مقابل گفته شده است که شرکت سامسونگ قصد دارد بهترین محصول بعدی خود یعنی Galaxy S5 را در ماه مارس روانه بازار جهانی کند.شرکت ال‌جی برای این گوشی هوشمند از نمایشگر لمسی 5.5 اینچی QHD با کیفیت 2650 در 1440 پیکسل استفاده می‌کند.

لازم به ذکر است که بر اساس شایعات کنونی هر دو شرکت سامسونگ سونی بهترین گوشی هوشمند بعدی خود را مبتنی بر نمایشگر 5.2 اینچی QHD عرضه می‌کنند. نمایشگر 5.2 اینچی دقیقا اندازه نمایشگر گوشی هوشمند G2 است و نمایشگر 5.5 اینچی نیز هم‌اکنون در گوشی Galaxy Note II سامسونگ دیده می‌شود.همچنین گفته شده است که شرکت ال‌جی در کنگره جهانی تلفن همراه که فوریه در بارسلونای اسپانیا برگزار می‌شود از محصول جدید خود موسوم به Optimus G Pro 2 پشتیبانی می‌کند. این فبلت جدید مبتنی بر نمایشگر 5.9 اینچی QHD ساخته شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها