کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محصول جدید چری با نام MVM X22 به ایران آمد


کد خبر : ۳۰۷۸۵دوشنبه، ۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۰:۱۹:۳۴۱۸۶۶۴ بازدید

روز 26 آبان ماه خبری در ایران‌جیب منتشر شد مبنی بر اینکه خودروی جدید چری با نام Tiggo 3X بزودی به بازار ایران خواهد آمد و در همین حال این خودرو ...

روز 26 آبان ماه خبری در ایران‌جیب منتشر شد (لینک) مبنی بر اینکه خودروی جدید چری با نام Tiggo 3X بزودی به بازار ایران خواهد آمد و در همین حال این خودرو روز گذشته از سوی مدیران خودرو وارد بازار کشورمان شد و قرار است با نام جدید MVM X22 در ماه‌های آینده فروش آن آغاز شود.

ام وی ام MVM X22

شرکت مدیران خودرو به عنوان شریک تجاری چری چین در ایران، به تازگی جدیدترین محصول این برند را به ایران آورده و احتمالا در ابتدای سال 96 آن را با نام MVM X22 روانه بازار می‌کند.

به گزارش ایران‌جیب و به نقل از اسب‌بخار، این خودرو در حال حاضر برای تست های فنی به ایران آمده و زمستان امسال رونمایی می شود. X22 را می توان نسخه کراس ام وی ام 315 دانست. برخی شنیده ها حاکی از آن است که پیشرانه این خودرو با 315 برابر بوده و تنها در برخی نسخه ها گیربکس اتوماتیک CVT نیز روی آن نصب می شود. پلتفرم کلی این خودرو هم با نسخه هاچبک خود برابر بوده و تنها فیس لیفتی در طرح بدنه و کابین آن انجام شده است. پیش بینی می شود که قیمت این خودرو در نسخه های دنده و اتوماتیک کمتر از 55 میلیون تومان باشد. X22 در بازار ایران رقیب خودروهایی چون دانگ فنگ H30 کراس، لیفان X50، رنو ساندرو استپ وی و… می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها