کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدول رده بندی کیفی وانت های تولید داخل


کد خبر : ۳۰۴۱سه شنبه، ۲۴ دی ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۳:۰۰۱۰۶۰۴ بازدید

وانت مزدا تک کابین محصول گروه صنعتی بهمن که ماه گذشته در صدر جدول رده بنده کیفی قرار داشت به جایگاه سوم رفته و جایگاه خود را به خودرو وینگل 5 محصول شرکت سازه های خودرو دیار داده است.
جدول رده بندی کیفی وانت های تولید داخلجدول رده بندی کیفی وانت های تولید داخل

خودرو وینگل 5 محصول شرکت سازه های خودرو دیار، کاپرا و وانت مزدا تک کابین دو محصول گروه صنعتی بهمن به ترتیب جایگاه های اول تا سوم جدول رده بندی کیفی را به خود اختصاص داده اند.

بر اساس گزارش آذر ماه شركت بازرسی كیفیت و استاندارد ایران، در بخش وانت شاهد کاهش 2/2 درصدی تولید در مقایسه با ماه قبل هستیم كه بیشترین تاثیر در ایجاد این روند مربوط به کاهش تولید وانت مزدا دو کابین می باشد. از دیگر نكات مهم و حائز اهمیت در مورد تیراژ تولید خودروهای این رده می‌توان به تولید خودروی جدید با نام وانت وینگل5 در شرکت سازه های خودرو دیار و همچنین تولید مجدد وانت کاپرا اشاره نمود.با توجه به کاهش تولید خودروهای وانت در آذر ماه، ارزشیابی این خودروها نیز 0/1 درصد تنزل یافت، بطوریكه از 7 مدل خودروی ارزشیابی شده 3 مدل در سطح كیفی خوب و 4 مدل نیز در سطح كیفی قابل قبول قرار گرفتند.


جدول رده بندی كیفی - گروه سبك- وانت

m82loykzi9e54xn10019.png
 

همانطور كه در جدول رده بندی كیفی قابل مشاهده است، وانت وینگل5 محصول شركت سازه های خودرو دیار در صدر و وانت مزدا دو كابین محصول شركت بهمن موتور در انتها قرار گرفته‌اند.در نمودار زیر روند تغییرات میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت را نسبت به ماه قبل مشاهده می کنیم، بطوریکه وانت پیكان بیشترین درصد بهبود و وانت مزدا دو کابین بیشترین درصد تنزل را داشته اند.

عیوب فنی و عملكردی خودروهای وانت:

در بخش عیوب فنی و عملكردی، خودروی وانت پیکان بیشترین نمره منفی را كسب نمود. از طرفی شاهد بهبود 9/26 درصدی نمره منفی نسبت به ماه قبل هستیم كه بیشترین تاثیر در ایجاد این روند رو به رشد مربوط به وانت مزدا دو کابین می باشد. در بخش تزئینات و مونتاژ شاهد تنزل 7/9 درصدی هستیم که عمدتاَ مربوط به روند نزولی خودروی وانت مزدا دو کابین است. ضمنا خودروی وانت مزدا دو کابین بیشترین نمره منفی را در این بخش كسب نمود. در بخش بدنه خودروی وانت مزدا دو کابین بیشترین نمره منفی را كسب کرد، از طرفی هم در این بخش میانگین نمره منفی 3/19 درصد کاهش یافت كه بیشترین تاثیر در ایجاد این روند رو به بهبود مربوط به خودروی وانت مزدا دو کابین می باشد. در بخش رنگ خودروی وانت پیكان تبریز بیشترین نمره منفی را به خود اختصاص داد، همچنین شاهد افت 8/6 درصدی نسبت به ماه قبل هستیم که بیشترین تاثیر مربوط به خودروی وانت دیزل زامیاد می باشد.

تعداد ایرادات مهم و اساسی در بخش سواری:

در بخش ایرادات مهم و اساسی روند رو به بهبود 8/10 درصدی را شاهد می باشیم كه کاهش تعداد این ایرادات در خودروی وانت نیسان CNG و وانت مزدا دو کابین بیشترین تاثیر را داشته‌ است.در نهایت میانگین نمره منفی خودروهای گروه وانت، بهبود كیفی 4/9 درصدی را نسبت به ماه قبل تجربه نموده است، كه عمدتا مربوط به تولید خودروهای با كیفیت این رده یعنی وانت وینگل 5 و وانت كاپرا می باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها