کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین خرید طول تاریخ سامسونگ انجام خواهد گرفت


کد خبر : ۳۰۳۰۵چهارشنبه، ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۴:۰۳۳۹۴۰ بازدید

پرداخت 8 میلیارد دلاری سامسونگ به هارمن تاکنون در طول تاریخ کاری این کمپانی سابقه نداشته است.
بهترین خرید طول تاریخ سامسونگ انجام خواهد گرفتبهترین خرید طول تاریخ سامسونگ انجام خواهد گرفت

هر روز اخبار جدیدی از اپل و گوگل مبنی بر ارائه سرویس های سخت افزاری و نرم افزاری برای خودروها به گوش می رسد، اخباری که با شنیدن آن ها نامی از سامسونگ دیده نمی شود.

اکنون پس از 7 ماه پر فراز و نشیب برای سامسونگ در زمینه اتفاقات گوشی های هوشمند اکنون اه هیون کوان مدیر ارشد سامسونگ به تازگی اعلام کرده که این کمپانی قصد دارد تصمیمات جدید در زمینه خودروهای خود انجام دهد و در ازای پرداخت مبلغ خوبی به کمپانی معروف هارمن این کمپانی را بخرد. وی اعلام کرده: هارمن با فن آوری تولیدات و چاره سازی هایی که انجام می دهد جزو تکمیل کنندگان سامسوگ است. به همین دلیل مدتی است که به فکر خرید این شرکت افتاده ایم چون با خرید هارمن رشد ریعی در بازار فن آوری های ارتباطات اتفاق خواهد افتاد.

صنایع بین المللی هارمن سال‌هاست که در زمینه طراحی، و یکپارچه سازی تکنولوژی های روز مرتبط با صنعت خودرو فعال بوده و ارتباط خوبی با بسیاری از خودروسازان بزرگ و مطرح دنیا روابط تجاری عمیقی داشته و تا کنون ارزش سهام خود را تا نرخ 87.65 دلار در بازار بورس حفظ کرده اما اینک با پیشنهاد فوق العاده سامسونگ مبنی بر نرخ 112 دلار، ارزش این کمپانی امریکایی را به بیش از 8 میلیارد ریال دلار خواهد رساند.

سامسونگ یک شریک ایده ال برای هارمن است و این همکاری برای مشتریان محصولات خودرویی خواهد بود زیرا به حدود 8000 طراح و مهندس جدید دست پیدا خواهد کرد و برندهای معروف مرتبط با هارمن ازین پس با سامسونگ مرتبط خواهند بود.

گفتنی است؛ هارمن سالانه بیش از 65 درصد معادل 7 میلیارد دلار را صرف تجهیزات اتصال خودرو می کند بطوری که بنا به گفته کارشناسان بیش از 30 میلیون خودرو  در جهان از تجهیزات این کمپانی بهره می برند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها