کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استاندار تهران: توقف تولید پراید و 405 تا پایان سال


کد خبر : ۳۰۲۸۷سه شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵:۱۲۴۲۵۰ بازدید

استاندار تهران خبر گذشته درباره توقف تولید پراید و پژو 405 تا پایان سال را که توسط وزارت صنعت رد شده بود، تأیید و از دو خودرو با استاندارد ...

استاندار تهران خبر گذشته درباره توقف "تولید پراید و پژو 405 تا پایان سال" را که توسط وزارت صنعت رد شده بود، تأیید و از دو خودرو با استاندارد یورو4 یا یورو5 برای جایگزینی این دو خودرو خبر داد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از تسنیم، بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت در مصاحبه با تسنیم با اشاره به مشکلات کیفی دو خودرو پراید و پژو 405 خبر از خارج شدن این خودروها از خط تولید تا پایان سال جاری داده بود.

در واکنش به این اظهارات مشاور وزیر صنعت، شبکه اطلاع‌رسانی تولید و تجارت ایران (شاتا) اقدام به تکذیب این خبر، بدون استدلال منطقی و اعلام زمان توقف این خودروها کرد و حتی صحبت‌های  ریاحی مشاور این وزارتخانه  را ناشی از موضع گیری‌های  شخصی وی دانست و اعلام کرد که  هیچ ارتباطی با سیاست گذاری‌ها و مصوبات وزارت صنعت، معدن و تجارت ندارد.

بنابراین گزارش، امروز حسین هاشمی استاندار تهران خبر از خارج شدن  پراید و 405 از خط تولید تا پایان سال داد.

هاشمی اظهار داشته است که تا آخر امسال بَنا بر تصمیمی که گرفته‌شده، پراید و 405 از خط تولید خارج می‌شوند و محصولات جدیدی جایگزین این دو محصول خواهد شد.

وی افزود: خودروهای تولیدشده در کشور باید از این به بعد با استاندارد یورو٤ یا یورو٥ به تولید برسند و زیر این استاندارد نباید خودرویی وارد بازار شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها