کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سامسونگ از گوشی تاشو W2017 بصورت رسمی رونمایی کرد


کد خبر : ۲۹۸۴۷یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶:۱۳۴۹۸۵ بازدید

سامسونگ از گوشی تاشو و قدرتمند جدید خود رونمایی کرد. سخت‌افزارهای استفاده شده در این گوشی در حد پرچمداران سامسونگ است، اما با قیمتی ...

سامسونگ از گوشی تاشو و قدرتمند جدید خود رونمایی کرد. سخت‌افزارهای استفاده شده در این گوشی در حد پرچمداران سامسونگ است، اما با قیمتی فوق‌العاده گران به فروش خواهد رفت.

جی‌اس‌ام نوشت: یک سال پس از عرضه گوشی تاشو W2016 در چین، سامسونگ مدل جدیدی از گوشی‌های تاشو و رده‌بالای خود را در این کشور معرفی کرد. W2017 همانند مدل قبلی از سخت‌افزارهای قدرتمند بهره می‌برد، اما طراحی آن به سبک گوشی‌های تاشو قدیمی است.

W2017 samsung

درون این گوشی پردازنده اسنپ‌دراگون 820، حافظه رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقای 64 گیگابایتی کار گذاشته شده است. اندازه نمایشگر FHD این دستگاه 4.2 اینچ است و دوربین اصلی آن 12 مگاپیکسل کیفیت دارد.

W2017 از شبکه 4G پشتیبانی می‌کند و سیستم عامل اندروید 6.0.1 را روی خود دارد. اسکنر اثر انگشت، شارژ سریع و Always On Display از دیگر ویژگی‌های این گوشی تاشو است. با اینکه سامسونگ هنوز قیمت W2017 را اعلام نکرده است، به هیچ وجه قیمت ارزانی نخواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود این گوشی با قیمت سرسام‌آور 3 هزار دلار به بازار عرضه شود که تقریبا دوبرابر قیمت W2016 است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها