کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تلفن های همراه سامسونگ بهترين برند سال 2013


کد خبر : ۲۹۷۸شنبه، ۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳:۴۲۴۹۴۹ بازدید

پایگاه رتبه بندی تجاری «استارکانت» پر انتشارترین برندهای تجاری سال 2013 را در شبکه های معروف اجتماعی از جمله فیس بوک و یوتیوب را منتشر کرد.
تلفن های همراه سامسونگ بهترين برند سال 2013تلفن های همراه سامسونگ بهترين برند سال 2013

به گزارش راشاتودی، پایگاه استارکانت، مهم ترین برندهای تجاری سال گذشته میلادی را در ۱۰ برند معروف بر حسب میزان انتشار آگهی آنها در شبکه های متعدد اجتماعی به ویژه فیس بوک و یوتیوب به شرح ذیل منتشر کرد: 

۱- تلفن های همراه سامسونگ 
سامسونگ شرکتی کره ای (کره جنوبی) است که در اول مارس سال ۱۹۳۸ تاسیس شد و با تلفن همراه هوشمند موسوم به « Galaxy S۴» همه مرزهای تکنولوژیکی را در سال ۲۰۱۳ درنوردید. در فیس بوک تولیدات این غول کره ای با استقبال ۱۴ میلیونی کاربران و در تویتر ۴ میلیون اما در یوتیوب با ۸۶ میلیون بازدید روبرو شد. 

۲- والت دیزنی 
شهر بازی والت دیزنی در سال ۱۹۵۵ در ایالت کالیفورنیای آمریکا افتتاح شد. دیزنی لند، مجموعه تحت مدیریت شرکت والت دیزنی است که در مکان های معروف جهان مانند کالیفورنیا، فلوریدا، توکیو، پاریس و هنگ کنگ شعبه هایی دارد. والت دیزنی کوچک و بزرگ را در جهان جذب خود کرد و در شبکه های اجتماعی جای وسیعی را به خود اختصاص داد. تنها در پایگاه چینی «سینا ویبو» یک میلیون طرفدار دارد و بیش از دو میلیون کاربر مشتاق در فیس بوک. 

۳- مجله نشنال ژئوگرافیک 
این مجله معروف آمریکایی به صورت ماهانه از سوی سازمان نشنال ژئوگرافیک آمریکا به زبان انگلیسی از آغاز فعالیت خود در سال ۱۸۸۸ منتشر می شود. این مجله به ۳۲ زبان دنیا انتشار می یابد. مجله مذکور در سال ۲۰۱۳ معروف ترین بند یوتیوب با بیش از ۱۶۰ میلیون بار مشاهده ویدیوهای آن در شبکه بود. 

۴- شرکت لباس، کفش و وسایل ورزشی «نایک» 
نایک شرکت آمریکایی بزرگ تولید لباس، کفش و وسایل ورزشی است. این شرکت ابتدا با نام «بلو ریبون اسپرتس» تاسیس اما در سال ۱۹۷۸ نامش به نایک تغییر یافت. این شرکت که گفته می شود نام آن از اسم الهه پیروزی یونان گرفته شده را بیل پاورمن و فیلیپ نایت پایه گذاری کردند. 
این شرکت کلیپ های متعددی را با شرکت ستاره های ورزشی جهان ساخت تا در یوتیوب ۵۰ میلیون بار دیده شود. 

۵- موتور جستجوی گوگل 
شرکت آمریکایی گوگل درآمد خود را در از محل آگهی های درج شده در سایت خود و ارسال پیام های الکترونیکی کسب می کند. با رونمایی این شرکت از عینک های جدید پیشرفته خود به نام گوگل گلس، در فیس بوک با استقبالی ۳ میلیون نفری و در مجموع با ۱۵ میلیون بازدید مواجه شد. 

۶- شرکت نوشابه های گازدار کوکا کولا 
در سال ۱۹۰۰ فروش کوکا کولا برای اولین بار در آمریکا آغاز شد. اکنون کمپین تبلیغاتی جدید شرکت تحت نام «یک کوکا سهیم شو»، با نتیجه قابل ملاحظه ای روبرو شده و در ۲۰۱۳ ۱۵ میلیون کاربر جدید در صفحه فیس بوکش و ۵۸ میلیون مورد مشاهده را در یوتیوب داشته است. 

۷- شبکه تلویزیونی ام تی وی 
ام تی وی مخفف « Music Television » به معنای تلویزیون موسیقی و مقر آن در شهر نیویورک است. در یکم آگوست ۱۹۸۱ آغاز به کار کرد. در تکمیل موفقیت خود در کسب جایزه «موسیقی جهان»، ((Music of world توانست موفقیت چشمگیری را هم در پایگاه های اجتماعی با ۱۰ میلیون کاربر علاقمند در فیس بوک، تویتر و گوگل کسب کند. 

۸- صفحه فیس بوک 
فیس بوک صفحه ای هم به نام خود در شبکه معروفش دارد. شبکه اجتماعی فیس بوک را مارک زوکربرگ با همکاری دو دوست خود، داستین موسکوویتز و کریس هیوز متخصصان علوم کامپیوتری تاسیس کرد. آنها در دانشگاه هاروراد درس می خواندند و در ابتدای کار ساکن خوابگاه آن بودند. اما صفحه این شرکت که در ایالات کالیفرنیا افتتاح شد، ۱۶ میلیون تن از اعضا را به خود جذب کرده است. 

۹- اینستاگرام 
اینستاگراممحیطی رایگان برای تبادل تصاویر و خود شبکه ای اجتماعی است که در اکتبر ۲۰۱۰ راه اندازی شد و به کاربران امکان می دهد که تصویری بگیرند و به آن کدی بدهند، سپس آن را در مجموعه ای متنوع از خدمات شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. اینستاگرام سال گذشته میلادی توانست ۱۶ میلیون کاربر جدید را جذب کند. 

۱۰- یوتیوب 
یوتیوب نیز پایگاهی معروف برای به مشارکت گذاشتن ویدیویی است. در ۱۴ فوریه سال ۲۰۰۵ به دست سه کارمند سابق شرکت بای بال یعنی چاد هرلی، استیو چین و جاور کریم در سان برونو تاسیس شد. این برند معروف که خود نیز شبکه ای اجتماعی است، در سال گذشته میلادی جهشی عجیب را در گوگل پلاس با ۳ میلیون عضو جدید تجربه کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها