کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشی کوچک و پرقدرت ژاپنی‌ از راه رسید


کد خبر : ۲۹۴۱چهارشنبه، ۱۸ دی ۱۳۹۲ - ۰۸:۲۴:۵۹۷۶۷۱ بازدید

در هوشمند کوچک Xperia Z1 Compact سونی از پردازنده پرقدرت چهارهسته‌ای Snapdragon 800 با توان 2.2 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر و رم 2 گیگابایتی استفاده شده است.
گوشی کوچک و پرقدرت ژاپنی‌ از راه رسیدگوشی کوچک و پرقدرت ژاپنی‌ از راه رسید

شرکت سونی گوشی هوشمند جدید خود موسوم به Xperia Z1 Compact را برای بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی جهان موسوم به CES 2014 معرفی کرد.

این محصول در سری گوشی‌های هوشمند کوچک و در خانواده بهترین محصولات سونی طبقه‌بندی می‌شود و بیشترین قابلیت‌های آن شبیه به گوشی Xperia Z1 طراحی شده است.

طول، عرض و ضخامت این گوشی هوشمند به‌ترتیب 127، 64.9 و 9.5 میلیمتر و وزن آن هم 137 گرم است. این گوشی هوشمند نمایشگر لمسی 4.3 اینچی از نوع Triluminous IPS دارد که تصاویر در آن با کیفیت 720 پیکسل و با تراکم 341 پیکسل در هر اینچ مربع به نمایش درمی‌آیند.

برای این گوشی هوشمند کوچک از پردازنده پرقدرت چهارهسته‌ای Snapdragon 800 با توان 2.2 گیگاهرتز برای هر هسته پردازشگر استفاده شده است و از دیگر امکانات به کار رفته در آن می‌توان به پردازنده گرافیکی Adreno 330، رم 2 گیگابایتی،  نسخه 4.3 سیستم‌عامل اندروید با قابلیت به‌روزرسانی به نسخه 4.4 و ... اشاره کرد.

این گوشی هوشمند دوربین دیجیتالی 20.7 مگاپیکسلی دارد و دوربین آن به لنز Carl Zeiss مجهز شده است و مهم‌ترین امکانات تصویربرداری آن سیستم نوری تثبیت تصویر، اتوفوکوس، فلش LED و دوربین دوم 2 مگاپیکسلی مخصوص برقراری تماس‌های تصویری است.

این گوشی هوشمند قادر است با کیفیت 1080 پیکسل و با سرعت 30 فریم در ثانیه تصویربرداری کند. برای این گوشی هوشمند حافظه داخلی 16 گیگابایتی در نظر گرفته شده است که البته کاربران می‌توانند حافظه داخلی را از طریق کارت microSD افزایش دهند.این گوشی هوشمند که در رنگ‌های مشکی، سفید، صورتی، زرد و آهکی ساخته شده است، شامل باتری پرتوان 2300 mAh می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها