کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برترین لپ‌تاپ ها برای گیمرهای حرفه‌ای


کد خبر : ۲۹۳۳۳سه شنبه، ۴ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۳:۴۷۱۹۷۳ بازدید

یکی از تفریحات پرطرفدار اکثر افراد، انجام انواع بازی های رایانه ای است، اما برعکس سال های پیش که بازی ها در انواع رایانه های قدیمی انجام ...

یکی از تفریحات پرطرفدار اکثر افراد، انجام انواع بازی های رایانه ای است، اما برعکس سال های پیش که بازی ها در انواع رایانه های قدیمی انجام می شد، این روزها، اغلب بازیکنان در لپ تاپ ها یا همان رایانه های همراه بازی می کنند. لپ تاپ ها کمک می کنند افراد هنگام سفر، در ماشین، هواپیما و... به بازی بپردازند. اما در بین انواع مختلف لپ تاپ ها بعضی از این محصولات پرکاربرد تر از سایرین محسوب می شوند. در ادامه مطلب به معرفی تعدادی از این لپ تاپ ها پرداخته ایم:

***

New Razer Blade Stealth

طراحی شیک، جدید و منحصربه فرد، پردازنده جدید Intel Kaby، صفحه نمایش لمسی و عمر باتری بالا، چکیده ای از برترین ویژگی های این لپ تاپ محسوب می شود. دامنه قیمت این محصول از 999 تا 1399 دلار را شامل می شود. وزن سبک و قطر کم این محصول، قابلیت حمل و نقل آن را در هر شرایطی ممکن می کند. صفحه نمایش این لپ تاپ QHD  است.

New Razer Blade Stealth

وزن این دستگاه 2.9 پوند است که در مقایسه با نسخه های قبلی کمی سنگین تر محسوب می شود. یکی از برترین ویژگی های این محصول، بالا بودن کیفیت صفحه کلید است. صفحه کلیدی با کیفیت که خواسته اغلب کاربران را پوشش می دهد. بسیاری از کاربران لپ تاپ ها نسبت به کیفیت پایین صفحه کلید معترض هستند که این مسئله در لپ تاپ های جدید RAZER وجود ندارد. به نظر می رسد ویندوز 10 با این محصول همخوانی مناسبی دارد و می توان با صرف هزینه 430 دلار و خرید کارت گرافیک اضافی، قدرت پردازش تصاویر را ارتقا داد. از دیگر قابلیت های مهم این محصول دارا بودن USB-C است.
 



Origin EON17-X 10 Series

این لپ تاپ یکی از برترین و قدرتمند ترین لپ تاپ هایی است که برای بازی کاربران طراحی شده است. پردازنده این لپ تاپ CORE i7 است. کارت گرافیک آن Nvidia GeForce GTX 1080 است و دارای صفحه نمایش 4K است. اگرچه به عقیده برخی کاربران وزن این لپ تاپ با 9.91 پوند کمی سنگین است، اما کارایی این محصول بی همتا ارزیابی می شود.

Origin EON17-X 10 Series

شاید بتوان در نگاهی منطقی این لپ تاپ را محصولی غیر سفری در نظر گرفت.  (لپ تاپی که برای مسافرت و جابه جایی های مکرر و طولانی ساخته نشده است) دامنه قیمت این محصول از 1858 تا 3567 دلار گسترده است؛ قیمتی که گرچه اندکی بالا به نظر می رسد، اما با توجه به قابلیت های بالای این محصول توجیه پذیر  است. به لحاظ طراحی ظاهری، این محصول تفاوت های چندانی با نمونه های پیشین ندارد. شاید تنها تفاوت این محصول با نسخه های قبلی رنگ قرمز و بدنه سیاه و سفید آن باشد. استفاده از این محصول برای انواع بازی های 3D نیز میسر است.
 



Dell Inspiron 15 7000 Series

یکی از مقرون به صرفه ترین لپ تاپ های موجود در بازار که برای بسیاری از کاربران محبوب است، لپ تاپ جدید Dell، با هارد دیسک 1TB و صفحه کلید دارای نور پس زمینه برای بسیاری از بازیکنان حرفه ای محصولی جذاب ارزیابی می شود. عملکرد قوی این لپ تاپ در پردازش اطلاعات و نمایشگر  HD Full از دیگر مزایای مثبت آن محسوب می شود. قیمت تقریبی این محصول بین 749 تا 799 دلار برآورد شده است.

Dell Inspiron 15 7000 Series

وزن این لپ تاپ 5.88 پوند است که نسبت به نسخه های پیشین اندکی سنگین تر ارزیابی می شود. با این وجود اندکی سنگینی باعث نمی شود علاقه مندان این لپ تاپ از طرفداری از آن دست بکشند. حافظه این دستگاه 8GB، کارت گرافیک آنNvidia GeForce GTX 960M اســـت و از نســـل ششــــم پـــردازنــــده هـــایIntel Core i5-6300HQ است. آزمون باتری این محصول نشان داده عمر باتری آن تا 28 ساعت پایداری خواهد داشت.
 



MSI GT62VR Dominator Pro-005

پورت VR، صفحه کلید دارای نور پس زمینه قابل تنظیم، تکنولوژی گرافیکNvidia's Pascal و USB-C از مهم ترین مواردی است که باعث می شود این لپ تاپ بین برترین های مناسب بازی رده بندی شود. بهای این محصول از 1799 تا 1999 دلار دامنه تغییر قیمت دارد.

MSI GT62VR Dominator Pro-005

صفحه نمایش Full HD از دیگر مزایای مهم این لپ تاپ محسوب می شود. این محصول از آزمون بازی های 3D نیز با موفقیت بیرون آمده و برای کاربرانی که به بازی های پرهیجان علاقه مند هستند، گزینه ای مهیج ارزیابی می شود. طراحی ظاهری این محصول نیز بسیار ظریف تر از نمونه های پیشین است.
 


- رویا پاک سرشت/ فرصت امروز



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها