کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مردم از ارزش مالی برگه‌های سهام عدالت بی‌خبرند


کد خبر : ۲۹۰۱۵سه شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۶:۵۴۱۴۷۲ بازدید

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید با تسریع در ارسال لایحه بازنگری در طرح سهام عدالت و همچنین تسریع در آزادسازی معاملات آن ...

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت باید با تسریع در ارسال لایحه بازنگری در طرح سهام عدالت و همچنین تسریع در آزادسازی معاملات آن، اهداف این طرح را محقق کند.

سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از آینده مبهم طرح سهام عدالت بیان کرد: سهام عدالت در تحقق اهداف اولیه خود و همچنین کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه ناموفق بود.

دلخوش بیان کرد: دولت باید با تسریع در ارسال لایحه بازنگری در طرح سهام عدالت و همچنین تسریع در آزادسازی معاملات آن، اهداف این طرح را محقق کند.

دلخوش با بیان اینکه کمیسیون اقتصادی مجلس پیگیر نحوه آزادسازی معاملات سهام عدالت است، خاطرنشان کرد: باید سهم مردم از سهام عدالت ملموس شده و به دست آنها برسد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برای کمک به وضعیت معیشت مردم باید نسبت به شفاف سازی سهام عدالت اقدام شود.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه باید شفاف سازی عملکرد سهام عدالت برای بررسی نحوه آزادسازی آن در دستور قرار بگیرد، اظهار کرد: متاسفانه سهام عدالت نیز مانند قانون هدفمندی یارانه‌ها با رویه فعلی ناموفق است.

نماینده مردم صومعه سرا با تاکید بر اینکه در حال حاضر سهام عدالت به مثابه کاغذ پاره در دست مردم است، بیان داشت: مردم نمی‌دانند ارزش واقعی برگه‌های سهام عدالت چه میزان بوده و چقدر ارزش مالی دارد.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت نسبت به تعیین تکلیف سهام عدالت بی‌تفاوت است، اظهار کرد: درحال حاضر سهام عدالت با بی‌توجهی دولت‌ها نسبت به اجرای صحیح آن طرح مسکوت مانده‌ای است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها