کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مدارس غیر دولتی حق دریافت وجهی به غیر از شهریه ندارند


کد خبر : ۲۸۰۰۰پنجشنبه، ۱ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۳:۴۶۱۱۵۳ بازدید

مدیر کل نظارت بر شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت گفت: فعالیت‌های فوق‌برنامه و شهریه ثابت مدارس غیر دولتی در قالب یک شهریه ...

مدیر کل نظارت بر شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت گفت: فعالیت‌های فوق‌برنامه و شهریه ثابت مدارس غیر دولتی در قالب یک شهریه مصوب به مدارس آنها ابلاغ و این موسسات حق دریافت وجه اضافی از اولیا را ندارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان حمایت تولید کنندگان و مصرف کنندگان، تقوی شوازی با بیان این‌که تمام مدارس غیردولتی دارای نرخ‌نامه مصوب و ابلاغی از وزارت آموزش و پرورش هستند، اظهار کرد :مدیران مدارس موظف هستند که نرخ شهریه مصوب را در محل مراجعه اولیای دانش آموزان نصب نمایند زیرا در غیر این صورت مرتکب تخلف عدم درج قیمت شده‌اند و با آن‌ها برخورد می‌شود.

وی افزود : نرخ شهریه در هر مقطع متفاوت است و مدارس نیز موظف به رعایت نرخ و دریافت نکردن وجه بیشتر از نرخ تعیین شده هستند.

تقوی اخذ شهریه بالاتر از نرخ مصوب را در هنگام ثبت نام از اولیای دانش آموزان ، تضییع حقوق مصرف کنندگان دانست و تاکید کرد:  به منظور جلوگیری از بروز تخلفات احتمالی و با توجه به شرح وظایف نظارتی سازمان حمایت و قوانین مربوطه از جمله قانون حمایت از حقوق مصرف کنندگان،  از طریق سازمانهای صنعت ، معدن و تجارت سراسر کشور و براساس شکواییه های واصله اعمال قانون خواهد شد.

تقوی خاطر نشان کرد : خانواده‌ها و والدین در سراسر کشور توجه داشته باشند که فعالیت‌های فوق‌برنامه و  شهریه ثابت در قالب یک شهریه مصوب به مدارس غیردولتی ابلاغ شده و این موسسات حق دریافت وجه اضافی از اولیا را ندارند  لذا در صورت مشاهده هرگونه تخلف  نظیر عدم نصب نرخ‌نامه ، گرانفروشی  و فروش اجباری می توانند مراتب را به صورت حضوری ، کتبی و یا تلفنی با سامانه ارتباطی 124 اطلاع دهند .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها