کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت مرغ از اواسط بهمن ماه


کد خبر : ۲۷۹۹یکشنبه، ۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۴:۰۰۴۵۴۷ بازدید

رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور گفت: معمولا در ایام دهه فجر تا 20 فروردین قیمت‌ها افزایش می‌یابد اما دولت به اندازه کافی ذخیره دارد.

محمد یوسفی رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور با اشاره به اینکه قیمت مرغ نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است، گفت: قیمت مرغ در دی ماه در حداقل خودش قرار می گیرد زیرا طبق برنامه ریزی ها سالن ها باید برای جوجه ریزی ایام دهه فجر و نوروز آماده شوند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین جوجه ریزی برای ایام نزدیک به نوروز انجام می شود، افزود: سالن ها چهار بار در سال برای جوجه ریزی آماده می شوند و برای ایام نوروز نیز از ۱۵ دی آغاز و تا اواخر بهمن به طول می انجامد.

یوسفی با اشاره به اینکه در هر ماه ۸۵ تا ۹۰ میلیون جوجه ریزی انجام می شود، خاطرنشان کرد: کل مرغداران متناوبا چهار روز در هفته عمل جوجه ریزی را انجام می دهند و تعدادی نیز مرغ خود را عرضه می کنند و در کل هر روز مرغ به بازار عرضه می شود.وی در ادامه به وضعیت بدون نوسان قیمت مرغ اشاره کرد و گفت: درحال حاضر قیمت مرغ زنده در مرغداری در استان تهران بین ۴۴۰۰ تا ۴۵۰۰ تومان است و قیمت مرغ آماده طبخ برای مصرف کننده نیز ۶۵۰۰ تا ۶۷۰۰ تومان می باشد.

رئیس هیات مدیره انجمن مرغداران گوشتی کشور با اشاره به اینکه قیمت نهاده ها در وضعیت مطلوبی قرار دارد، افزود: در حال حاضر قیمت ذرت تحویل بندر بین 800 تا 900 تومان و کنجاله سویا بین 1740 تا 1800 تومان می باشد.یوسفی در پیش بینی افزایش یا کاهش قیمت مرغ در روزهای آتی گفت: معمولا در ایام دهه فجر تا ۲۰ فروردین قیمت ها افزایش می یابد اما دولت به اندازه کافی ذخیره دارد لذا تنشی در بازار بوجود نمی آید ضمن اینکه باید تدابیری اندیشیده شود که افزایش قیمت ها برای مردم نگرانی بوجود نیاورد و همچنین مرغداران در حاشیه زیان قرار نگیرند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها